• 17 באוקטובר 2012

    תביעה ייצוגית נגד אפל - יש קייס רציני ואני מחפש עזרה

    שלום רב
    לדעתי יש כאן עוול גדול שנוצר באחריות אפל, תקראו בעצמכם:

    יש ברשותי אייפון ואייפד, היום ניסיתי להכניס מספר כרטיס אשראי אחר בחשבון האישי שלי באייטונס באייפון לצורך רכישה של אפליקציות, וקיבלתי הודעה שהפעולה לא יכולה להתבצע ושאפנה לתמיכה של אפל.

    פניתי לתמיכה ולתדהמתי, התשובה שלהם (של 3 נציגים שונים ואחד באימייל) היתה זהה:
    יש מגבלה של שינוי כרטיס אשראי ובמידה וניסית 5 פעמים להחליף או להסיר כרטיס אשראי תאלץ לחכות מהיום 30 ימים עד שתוכל שוב להכניס כרטיס אשראי ולהשתמש בשירותים של האייטונס באייפון

    אשמח אם תעזרו לי, אני מחפש עו״ד שיעזור לי להגיש תביעה ייצוגית על עוגמת הנפש הזו

    את כל התכתובות יש לי מודפסות ובמייל

    תודה

    17 באוקטובר 2012
  • 23 באוקטובר 2012

    תביעה ייצוגית נגד אפל - יש קייס רציני ואני מחפש עזרה

    אבי שלום,

    אני מבין את עגנמת הנפש אולם יתכן שהנהל שלהם נקבע בשל שיקולי אבטחת מידע.

    האם נוכח זאת מדובר אך ורק על עגמת נפש?


    בברכה,

    23 באוקטובר 2012
    • 23 באוקטובר 2012

      תביעה ייצוגית נגד אפל - יש קייס רציני ואני מחפש עזרה

      שלום נועם

      תודה על המענה, זו תגובתם של אפל:

      I would advise you to wait for 30 days from your last attempt before you can add a new credit card on your account.
      Please be advised that this is a system limitation which has caused a billing issue which will take the system 30 days to refresh itself before a new card can be added.

      לדעתי, לא יתכן שהם לא יכולים לאחר השיחה שלי עימם לפתור את זה פרטני עבורי, הרי במצב הזה אני "כבול" להורדת אפליקציות רק באמצעותם ופשוט לא יכול לעשות את זה עד שיעברו 30 יום
      לי זה נראה לא הגיוני...

      זה כמו שחברת "כבלים" (לצורך הדוגמא) תחסום לי אפשרות צפיה בטלויזיה ל30 ימים כי טעיתי 5 פעמים בסיסמה

      זה כבר הרבה מעבר לעוגמת נפש שלי, זו המדיניות שלהם שפוגעת לא רק בי

      23 באוקטובר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?