• 12 בדצמבר 2012

    שלום רבת ברצוני לשאול אם יש צורך בתביעה משפטית

    שלום!
    הייתה לי שיחת טלפון ארוכה היום עם שירות הלקוחות בסלקום דרך הפלאפון ולא במרכזי שרותץ התקשרתי לברר על כך ש הובטח לי סכום מסוים על שני קווים
    אך לאחר חודשיים הבחנתי שמורידים ממני על כל קו את הסכום ולא על שניהם. כאשר דיברתי עם נציג הוא התחיל לטפל בי בלי לבקש את פרטיי האישיים, לאחר מכן ביקשתי שיעבירו אותי למנהלת.אחראית משמרת. לאחר שדיברתי איתה הזינה לשיחה שהייתה לפני חודשיים, אמרה שאין שון דבר בו אשמים ושלא הבטיחו כלום, למרות שלא היה כך! שאלתי אם היא הגורם האחרון בחברת סלקום אשר יכול לטפל בי כראוי? התשובה הייתה כן מוחלט!
    ביקשתי שתשלך בכתב את זמן השיחה ואת התאריך עם חותמת אך לא השכימה לכך ואמרה שאסור!
    השאלה שלי כזאת: איך אפשר לפנות או אם בכלל אפשר לפנות לגורם יותר עליון בהיררכיה, או שרק דרך בית משפט?

    12 בדצמבר 2012
  • 16 בדצמבר 2012

    שלום רבת ברצוני לשאול אם יש צורך בתביעה משפטית

    שלום רב,

    אתה תמיד יכול לפנות לגורם בכיר יותר ואף להגיש תלונה דרך משרד התקשורת.

    כמ כן דלתות בית המשפט תמיד פתוחות, אמנם אתה צריך לשקול היטב האם נכון להגיש תביעה ואם כן אבאיזה סוג של הליך.

    בברכה,

    16 בדצמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?