• 15 בינואר 2013

    אחראיות של קרדן ושירות פלוס

    בשנת 2008 קנינו מכונת כביסה הוצע לי להרחיב אחראיות לעוד 5 שנים, שילמתי כ 1000 ש"ח וקיבלתי אחראיות ל 1+5 שנים. הופתעתי לגלות היום שהחברה שירות פלוס (מולם הוחתם החוזה) מפירה חוזה ולא מוכנה לתקן את המכונה. לטענתם הם כבר לא עובדים עם היובאן קרדן ( שממנו קניתי את המכוסת כביסה) ולכן האחראיות כבר לא כוללת החלפת חלקים וכל תיקון אחר. מה עלי לעשות? מי צריך לעמוד מול תעודת האחראיות? האם אני יכולה לקבל את הכספי חזרה ? אשמח לקבל חוות דעך. תודה

    15 בינואר 2013
  • 17 במאי 2015

    אחראיות של קרדן ושירות פלוס

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
    יפה

    17 במאי 2015
  • 16 בינואר 2013

    אחראיות של קרדן ושירות פלוס

    לנה, את צריכה לבדוק האם האחריות למכונה ניתנה ע"י קרדן. הם מכרו לפני מספר שנים מכונות ומוצרים אחרים כולל אחריות ל-8 שנים, וכנראה שהם האחראים לספק חלקים. הייתה עליהם תביעה יצוגית פעם ונראה לי שזה נגמר כבר. איך בודקים?

    16 בינואר 2013
    • 17 בינואר 2013

      אחראיות של קרדן ושירות פלוס

      לליאור וללנה,

      קודם כל צריך לבדוק מה כתוב בתעודת האחריות - מיהו הגורם הנושא באחריות לתיקונים כמתואר.

      כמו כן אכן היתה תביעה ייצוגית בעניין זה נגד קרדן והצדדים הגיעו להסכם פשרה. עם זאת יתכן, אך אני אומר זאת בזהירות, כי המקרה שלפנינו מהווה הפרה של הסכם הפשרה אך יש לבדוק זאת לעומק בהתאם לנסיבות העניין ותנאי הסכם הפשרה.

      ניתן לצפות בהסכם הפשרה בקישור הבא: http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_yezugiyot/list.htm
      ראו בתובענה מס' 97.

      ממליץ מאוד לפנות ייעוץ משפטי מסודר כשאיתך הסכם האחריות.

      בברכה,

      17 בינואר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?