ביטול אחריות מול שרות פלוס - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • ביטון יפה

    נשלח ע"יביטון יפה 14:40, 3 במרץ 2013

    אז גם לי יש מכונת כביסה ועשיתי גם ביטוח מ-2010 ל4 שנים שילמתי 800 ש"ח לשירות פלוס וגם אני ביקשתי תיקון באמצע פברואר והם לא מוכנים בטענה שקרדן ביטלו הסכמים איתם ורק תמורת תשלום כן מוכנים לתקן לי המכונה. לכן החלטתץי לתקנה במקום אחר בינתיים אני שולחת כביסה למכבסה וכל העלויות את מתכוונת לתבוע אותם אשמח לשמוע מכם חוות דעת

    השב
  • 10:47, 6 במרץ 2013

    יפה שלום,

    חשוב לבדוק את הסכם האחריות.


    בברכה,

    תגובה
  • 09:23, 13 במרץ 2013

    שלום,

    אני נמאת באותה בעיה.
    עשיתי ביטוח ל 6 שנים טלפונית ב 2010 ב 900 ש"ח.
    המכונה זקוקה לטכנאי והם טוענים שהחברה נסוגה מהאחריות שלה לח"ח.
    הם הפנו אותי למועצה להגנת הצרכן מה שבוודאות אומר שהם מודעים להפרת חוזה.
    אין לי חוזה ביד כי הכל נעשה טלפונית לפני שנתיים.
    איך אני יחכולה לחייב אותם צלעמוד בתנאי החוזה או לקבל את כל הכסף בחזרה?
    תודה

    תגובה
  • 09:55, 4 באפריל 2013

    בדיוק אותה בעיה, אתמול הזמנתי שרות וגבו ממני 290 ש"ח עבור החלפת בורג שנשבר
    כמובן שאין עם מי לדבר בשרות פלוס
    סמדר 054520976

    תגובה
  • 08:41, 13 באפריל 2014

    שלום רב אני סקרן לדעת כיצד הסתיימה בקשתך לביטול העיסקה. גם אני ביקשתי לבטל העיסקה עימם, הן בטלפון והן בכתב (במייל) ואני ממתין לתשובתם חג שמח י ינון 0506519707

    תגובה
  • 15:18, 29 באפריל 2014

    אני הגשתי לעו"ד הצעה לתביעה ייצוגית אני מבקש מי שידע אחד שנפגע רק בסיפור של חלקים שהם רוצים תשלום בגלל קרדן סחר שיפנה בדחיפות ל523848@gmail.com זה המייל שלי בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תגובה
  • 15:23, 29 באפריל 2014

    אני ממש מצדיעה לזה שלפני, שהגיש תביעה ייצוגית כי לרוב אנשים אין להם כח, ממש מעולה צריך פעם אחת ולתמיד להעמיד אותם במקום ובואו באמת כולנו נתארגן לתביעה ייצוגית שילחו למייל של בעל התביעה ייצוגית 523848@gmail.com וכך נקבל כולנו את המגיע לנו

    תגובה
  • 01:19, 1 במאי 2014

    אני קוראת מכאן לכל אלו שנפגעו משירות פלוס בסיפור של החלקים ויש להם את החוזים שישלחו בהקדם ל
    523848@gmail.com שכבר דיבר עם עו"ד בענין תביעה ייצוגית.

    תגובה
  • 12:46, 1 במאי 2014

    אני ממש מופתע מהשיטה שלהם.
    גם אצלנו, ביטוח למדיח ל-8 שנים טכנאי וחלפים בעלות של 1500 ש"ח, כשמגיע טכנאי הוא מודיע שהבעיה מוכרת , הנייר לא שווה ואם אני רוצה לתקן לשלם על ביטוח לעוד 5 שנים.
    אסור לשתוק, תביעות קטנות או תביעה ייצוגית..

    תגובה
  • 21:02, 7 במאי 2014

    גם אנחנו נפגעים של שרות פלוס. יש לי חוזה על ביקורים ועל חלקים וכן 20% על חלקי פלסטיק בלבד. לא רק זאת המכונת כביסהשל באוקנכט התקלקלה ושרות-רק עוד שבוע!!!!!!!!!!!! זה נראה לכם????????????

    תגובה
  • 08:46, 26 במאי 2014

    מעוניינים להצטרף לתביעה ייצוגית לשירות פלוס בגין הפרת חןזה אחריות. גם אנחנו נעקצנו עם אחריות למייבש עד שנת 2018....

    תגובה
  • 14:45, 29 במרץ 2015

    גם אני כנראה נעקצתי עי שרות פלוס אשמח לתת פרטים כשאדרש

    דפנה

    תגובה
  • 17:30, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 10:38, 25 במאי 2016

    הי כל הכבוד!~!
    גם אני עם אותו הסיפור. רק עכשיו ראיתי שיש תביעה בעניין. אשלח לך פרטים במייל

    תגובה
  • 11:04, 7 באפריל 2015

    כמה שהבנתי במייל 523848@gmail.com אפשר להצטרף לתביעה

    תגובה
  • 17:29, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.

    תגובה
  • 09:05, 8 בינואר 2017

    שלום רב ,
    שמי יעקב סהר וגם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס רק שלי יש את כל האישורים וההוכחות הרלוונטיות כולל קבלות ומכתב אישור שלהם .
    עד היום מעל לשנה אני מחכה לטכנאי והובטחו לי הרבה מאד דברים .

    תגובה
  • 08:15, 28 באפריל 2015

    עירית, אנא עדכני אותי מה עשית בנידון. את מוזמנת להתקשר איתי

    תגובה
  • 17:17, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.

    תגובה
  • 17:18, 11 במאי 2015

    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 23:18, 16 במרץ 2017

    אשמח להצטרף במידה והתביעה עדיין פתוחה

    תגובה
  • 17:32, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 10:28, 20 באוגוסט 2015

    עוד אפשר להצטרף לתביעה הייצוגית? במקרה שלי פשוט גונבים ממני כסף ללא הסכמתי. זה הסיפור שלי:

    ב 10.6.15 התקשרה אלי מנהלת תיקי לקוחות מחברת שירות פלוס בשם "מלי י.". אמרה שיש לי אצלם ביטוח על מכונת כביסה שבקרוב יסתיים, וניסתה לשכנע אותי לקנות אחריות מחודשת על מוצרים.
    סיכמנו שאחשוב על זה ואתן לה תשובה למחרת.
    היא שכנעה אותי לתת כרטיס אשראי בטענה שאם היא לא תפתח את הפנייה היום, המבצע יסתיים (הטעיה, ניצול מצב לחץ וכו). היא הבטיחה שעד שלא אתן אישור, לא יגבה ממני שום תשלום. ובכל מקרה - מלי דיברה על תשלום חד פעמי של 180 ש"ח בלבד לתקופה של כמה שנים (תשלום שגם לגביו לא הסכמתי). היא שלחה לי מייל לסיכום השיחה וכתבה שמחכה לאישור ממני על מנת לבצע את העסקה.
    לא התקשרתי למלי לאשר את העסקה, וגם היא לא התקשרה יותר אלי.
    ב22.6 גיליתי חיוב ראשון בכרטיס האשראי שלי על סך 180 שח. תשלום ראשון מתוך 24. זה אמור להגיע לסכום מצטבר של 4,320.
    מיד התקשרתי כמובן לשירות הלקוחות של שירות פלוס, אך הנציג שענה אמר שלא יכול לעזור לי והשאיר פנייה פתוחה בשמי.
    התקשרתי גם למוקד המכירות, למספר שאותו מלי השאירה לי על מנת שאאשר את העסקה. היא כמובן הייתה עסוקה מדי בכדי לענות לי. הסברתי את שקרה לנציג אחר וביקשתי שיבטלו לאלתר את התשלום ואת התשלומים העתידיים. פניתי אליהם גם במייל וכן בשארתי פנייה מפורטת באתר שלהם. לא חזרו אלי עד עכשיו. בינתיים גבו כבר את החיוב השלישי על סך 180 שח.

    תגובה
  • 22:50, 9 בספטמבר 2015

    שלום חברים
    שני סיפורים:
    1. קניתי מכונת כביסה וקיבלתי אחריות החברה לשנה, בשקם אלקטריק הציעו לי לעשות ביטוח ל-4 שנים נוספות אצל שרות + ועשיתי, שנתיים לפני מועד תום הביטוח הנוסף התקשרה אלי נציגת שרות +ואמרה לי שהיות והביטוח מסתיים "בסוף החודש" אני יכול לחדש את הביטוח ב-1000 ש"ח הסכמתי ונתתי את מס' כרטיס האשראי שלי, הגעתי הביתה בדקתי והתברר לי שיש לי עוד שנתיים אחריות, פניתי אליהם וקיבלתי תשובה "שושי לא נמצאת תנסה מחר" ניסיתי כשבוע ושושי נעלמה.
    פניתי לחברת לאומי כארד וביקשתי את ביטול העסקה בטענה של עוקץ. לתדהמתי הם אמרו לי שהדבר בילתי אפשרי, פניתי למועצה לצרכנות ושם הוציאו שני מכתבים לשרות+ וללאומי כארד, שניהם לא הגיבו.
    בלית ברירה הלכתי למנהל בנק לאומי שחברת האשראי שיכת להם והודעתי לו שאם תוך 48 שעות העסקה לא תבוטל ואקבל את כספי חזרה אני מושך את כל הכספים מבנק לאומי היות והם שותפים לעברה.
    תוך 8 שעות קיבלתי הודעה מהמנהל שהעסקה בוטלה וכספי יוחזר.
    2. השבוע התקשרו אלי משרות + והודיעו לי שהיות ואני מבוטח אצלם במכונת הכביסה הרי הם מסכימים לבטח אותי גם על המקרר שיש לי היות והם יבואנים בלעדיים של סמסונג, כמובן שסירבתי ופניתי לשרות סמסונג לבדוק האם שרות + הוא אומנם יבואן של סמסונג, תשובתם היתה להד"מ אבל הם מכירים את התרגיל של שרות פלוס.
    צבי

    תגובה
  • 13:28, 26 בנובמבר 2015

    יש לי עיניין בתיק

    תגובה
  • 10:54, 17 בינואר 2016

    בוקר טוב

    אנחנו גם מנפגעי הרחבת אחריות. רכשנו מכנובת כביסה של באוקנכט. רכשנו אחריות ל-8 שנים ואחרי שנתיים כשהתקשרנו להזמנת טכנאי ותיקון נתבשרנו שתנאי האחריות השתנו, ללא ידיעתנו וללא החזר כספי יחסי להקטנת תחום האחריות.
    אנו רוצים להצטרף לתביעה הייצוגית נגד החברה.
    איך עושים זאת?

    בברכה
    דודי ואילנה מוסקוביץ

    תגובה
  • 08:31, 31 ביולי 2014

    האם התביעה עדיין רלוונטית?
    עשיתי ביטוח למכונת כביסה עד 2016
    וכעת אומרים לי שאני צריכה לשלם על חלקים
    בנוסף לפני כשנה ניסו לאלץ אותי להאריך את הביטוח בטענה שהוא נגמר כבר השנה..
    למרות שעל תעודת האחריות כתוב במפורש עד 2016
    ניסיתי לשלוח מייל לל523848@gmail.com אבל הכתובת לא תקינה

    תגובה
  • 17:31, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 12:34, 3 באוגוסט 2014

    http://ktanot.co.il/?p=951

    תגובה
  • 11:58, 20 באוגוסט 2014

    שלום לכל המתוננים נגד שירות פלוס.
    כבר כתבתי באחת התגובות שגם אני נפגעתי כמו כולכם.. בחודש האחרון אני מנהלת מול החברה סידרה ארוכה של פניות, שכולן נענות באותה דרך : סיוון/אהרון יחזרו אליך עוד היום, אין אפשרות להעביר אליהם שיחה, הם מסתובבים בחברה (אני תמהה מה גודלה של החברה, כך שאף פעם לא מצליחים להשיג אותם), הם בדיוק יצאו למשהו אישי וכו'. מובן שמעולם הם לא חזרו אלי, הכל שקרים.
    אצלי מדובר בסכום ההחזר שעליו יש לי ויכוח מול החברה. הם הסכימו להחזיר לי 600 ש"ח מהביטוח, ואני דורשת את הסכום המדוייק בעבור ביטול הביטוח, החל מהמועד בו הספק של החלפים הפר איתם את העיסקה.
    לכן, האם למישהו יש את מספר הטלפון הישיר של אהרון ?
    האם מישהו כבר פנה למועצה לצרכנות בעניין שירות פלוס ?
    תודה

    תגובה
  • 09:17, 22 בספטמבר 2014

    אשמח לשמוע אם יש התקדמות בנושא התביעה. אני גם מנפגעות שרות פלוס .

    תגובה
  • 17:31, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 10:35, 21 בנובמבר 2014

    זה לא שרות פלוס. זה שרות מינוס..
    בשרות כה גרוע לא נתקלתי מעולם.
    התכחשות להבטחות, זלזול בלקוח , 21 פעם התקשרתי עד שעידית ה"מנהלת" הואילה לחזור אלי.
    בזיון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תגובה
  • 17:31, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 10:15, 16 בפברואר 2015

    גם אני רוצה להצטרף לתביעה.
    כבר הודיעו לי על זיכוי שמגיע לי עבור ביטול אחריות
    ועדיין מחייבים אותי.
    מי מרכז זאת?
    עם מי אפשר לדבר טלפונית?

    תגובה
  • 10:16, 16 בפברואר 2015

    האם תוכל בבקשה לכתוב את המייל שוב בצורה תקינה?

    תגובה
  • 13:39, 12 בספטמבר 2016

    סיכמתי בשיחה טלפונית על 1800 שח בשלוש שנים. לא שלחו לי את הפוליסה, וכמובן נאמר בעיסקה שזה כולל חינם טכנאי וחלקים. יומיים אחרי זה הגיע טכנאי וביקש 300 שח על התקנת במפר במקרר. סירבנו ומאז אני מנסה להשיג את החברה לבירור, מבטיחים לחזור אך איש לא חוזר. הכסף יורד באשראי מבלי שקיבלנו מסמך פוליסה כתוב.

    תגובה
  • 12:26, 3 באוגוסט 2014

    האם ביקשתם לבטל את העיסקה ממועד הזמנת השירות ?
    אני באותו מצב, ובשבוע שעבר גיליתי שהם מפרים את ההסכם כבר משנת 2013, רק שלא עידכנו אותי.
    הציעו לי, בחוצפתם, להוסיף תשלום ולשדרג את הביטוח. דרשתי לקבל החזר על הביטוח החל מהמועד בו הפרו אותו (כנראה 03/2013), שאחרת אתבע אותם. כבר שבוע הם דוחים אותי, אומרים שהבקשה אושרה ושיחזרו אלי נציגים.

    תגובה
  • 16:00, 11 באפריל 2013

    גם אני נפגע ובאופן דומה.
    שילמתי 1000 ש' להרחבת אחריות ל 5 שנים, גם כן עבור באוקנכט. וגם אני שמעתי את ההמלצה שלהם לפנות למועצה להגנת הצרכן.
    אשמח לשמוע עם משהו הצליח להתמודד עם הבעיה ואיך.

    תגובה
  • 21:45, 31 באוגוסט 2013

    אני גם עם אותה בעיה (ויש לי התחייבות כתובה מהחברה), בנוסף שירות(יותר נכון אי שירות...) גרוע שביזבז לי המון ימי עבודה.
    פניתי למועצה לצרכנות ושם הומלץ לי לתבוע את החברה בתביעות קטנות וזה מה שאני מתכוון לעשות.

    תגובה
  • 18:51, 21 באוקטובר 2013

    זה לא שירות ולא פלוס ,,, אלא רק מינוס מינוס מינוס ,,, חברה שהיא בושה וחרפה .
    יש להתארגן לתביעה ייצוגית ,,,

    תגובה
  • 21:14, 28 באוקטובר 2013

    בוא נתארגן לתביעה יצוגית נגד חברת שירות פלוס שעושקת אותנו זה המייל שלי zevi005 @walla.co.il

    תגובה
  • 11:19, 6 בנובמבר 2013

    אשמח גם לקחת חלק מול שרות פלוס,
    מאוכזבת מאוד, במיוחד שפתאום אני צריכה לשלם על החלקים וכל שניה 'נולדים להם' עדכונים חדשים בביטוח...

    תגובה
  • 10:49, 9 במאי 2014

    גם אני דיברתי עם יפה שהיא הולכת לעשות תביעה ייצוגית הבעיה הוא שאני לא שמרתי חשבוניות והיא אומרת שלתביעה ייצוגית צריך רק מי שיש לו חשבונית שכתוב שם כול חלקים לכן לטובת כולנו מי שיש לו את החשבונית שישלח בהקדם למייל הנ"ל 523848@gmail.com וכולנו נקבל את המגיע לנו איתכם ארז

    תגובה
  • 07:56, 21 בספטמבר 2013

    תגובה
  • 12:47, 1 באוקטובר 2013

    אותו סיפור בדיוק. שילמתי ב-2007 עבור 7 שנים אחראיות 1490 ש"ח. ניסו למכור לי אחראיות לפני שהקודמת נגמרה.. הודועו שאין אחראית על חלקים וצריך לשלם בנוסף. פעמיים הגיע טכנאי והתקלה עדיין לא סודרה. המתנה לטכנאי ארוכה ולא כפי שכתוב בת.אחראיות- עד 48 שעות. ובחוצפה נאמר לי שמה שהובטח- לא אקטואלי. כל פעם אני מפסידה ימי עבודה כש הטכנאי מגיע-השעות שלהם הם לא לטובת הלקוח בכלל.

    תגובה
  • 18:49, 21 באוקטובר 2013

    אז לא אנחנו מתעסקים עם חברה שעושקת את הציבור ? באו ונתארגן לתביעה יצוגית

    תגובה
  • 14:37, 10 בפברואר 2014

    החברה היא פשוט בזיון לשמה..
    עשיתי ביטוח למיני בר שלי בסך 1500 ש"ח והיום בא טכנאי החליף פילטר אחד מתוך שלוש והייתה לי גם בעיה בידית החימום, והוא פשוט התעלם מהעניין וברח.. זה שוט לא נתפס מה שהולך איתם.. איך הם שורדים..? וכמובן אנחנו הפראיירים ממיכים לשלם על ביטוחים ושירותים שאפשר לזרוח אותם לפח..

    תגובה
  • 23:45, 9 במרץ 2014

    רוצה לדעת מה קורה כי גם אני נפלתי בפח איתם באותו סיפור של החלקים

    תגובה
  • 20:20, 11 במרץ 2014

    גם אני נפלתי בנוכלות שלהם שילמתי 1500 שקלים אין להם חלקים והם ניסו לפתות אותי לחדש את הביטוח למרות שהביטוח שלי עד 2015 תבעתי אותם.המשפט יהיה ב21-למאי 2014 בפתח תקווה .הם התקשרו אלי להגיע לפשרה בקשתי את 1500 השקלים בחזרה הם לא הסכימו כל מי שנפגע מוזמן למשפט.

    תגובה
  • 12:08, 3 באפריל 2014

    גם אני נפגעתי משירות פלוס, שלמתי 1600 ש"ח ביטוח על מייבש כיסה והם לא עומדים בהסכמים, הם חברה של גנבים מושחתים, אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית.

    תגובה
  • 08:12, 28 בספטמבר 2014

    היי דוביק,
    איך נגמר הסיפור בבית משפט? קרה לי אותו דבר, המיני בר תקול ואין להם חלקים למרות שהאחריות עד 2015

    תגובה
  • 14:49, 11 בינואר 2015

    היי דוביק ,
    אשמח להתעדכן מה היה במשפט קיבלתי המלצה חמה לתבוע את חברת שרות פלוס אך אני חוששת מהתהליך אודה על יצירת קשר yahly14@gmail.com
    תודה

    תגובה
  • 17:31, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 13:06, 4 במרץ 2015

    היי
    גם אני שילמתי כ1200 שח אחריות מורחבת
    . לאחר שנתיים חייבו אותי על צירון עקב ביטול הסכם עם
    קרדן סחר. היא הציעה לי לבטח שוב את בתוספת סכום או
    לקצר בחצי את האחריות . למרות טענותיי לא עזר כלום
    ביקשתי החזר כספי תוך כדי הצהרה שאיני מעוניין בביטוח
    הם דוחים אותי כך שנתיים כל פעם מגישים את בקשתי
    לאחראית לקוחות עד שסוף סוף הגעתי חאחראית היא אמרה
    שהיא שולחת צק תוך חודש והנה עברו כבר 3חודשים
    נמאס לי כבר
    יאיר
    0507717300

    תגובה
  • 17:30, 11 במאי 2015

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

    תגובה
  • 09:42, 5 ביוני 2016

    כמו רבים לפני, גם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס.
    מכתבים וטלפונים לא נענים על ידם, לכן החלטתי להגיע אליהם ולדבר אתם.
    אשמח לקבל את הכתובת.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

053-9378369 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.