• 3 במרץ 2013

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    אז גם לי יש מכונת כביסה ועשיתי גם ביטוח מ-2010 ל4 שנים שילמתי 800 ש"ח לשירות פלוס וגם אני ביקשתי תיקון באמצע פברואר והם לא מוכנים בטענה
    שקרדן ביטלו הסכמים איתם ורק תמורת תשלום כן מוכנים לתקן לי המכונה.
    לכן החלטתץי לתקנה במקום אחר בינתיים אני שולחת כביסה למכבסה וכל העלויות את מתכוונת לתבוע אותם
    אשמח לשמוע מכם חוות דעת

    3 במרץ 2013
  • 5 ביוני 2016

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    כמו רבים לפני, גם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס.
    מכתבים וטלפונים לא נענים על ידם, לכן החלטתי להגיע אליהם ולדבר אתם.
    אשמח לקבל את הכתובת.

    5 ביוני 2016
  • 4 במרץ 2015

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    היי
    גם אני שילמתי כ1200 שח אחריות מורחבת
    . לאחר שנתיים חייבו אותי על צירון עקב ביטול הסכם עם
    קרדן סחר. היא הציעה לי לבטח שוב את בתוספת סכום או
    לקצר בחצי את האחריות . למרות טענותיי לא עזר כלום
    ביקשתי החזר כספי תוך כדי הצהרה שאיני מעוניין בביטוח
    הם דוחים אותי כך שנתיים כל פעם מגישים את בקשתי
    לאחראית לקוחות עד שסוף סוף הגעתי חאחראית היא אמרה
    שהיא שולחת צק תוך חודש והנה עברו כבר 3חודשים
    נמאס לי כבר
    יאיר
    0507717300

    4 במרץ 2015
    • 11 במאי 2015

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
      לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
      כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

      11 במאי 2015
  • 9 במרץ 2014

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    רוצה לדעת מה קורה כי גם אני נפלתי בפח איתם באותו סיפור של החלקים

    9 במרץ 2014
    • 11 במרץ 2014

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      גם אני נפלתי בנוכלות שלהם שילמתי 1500 שקלים אין להם חלקים והם ניסו לפתות אותי לחדש את הביטוח למרות שהביטוח שלי עד 2015 תבעתי אותם.המשפט יהיה ב21-למאי 2014 בפתח תקווה .הם התקשרו אלי להגיע לפשרה בקשתי את 1500 השקלים בחזרה הם לא הסכימו כל מי שנפגע מוזמן למשפט.

      11 במרץ 2014
      • 11 בינואר 2015

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        היי דוביק ,
        אשמח להתעדכן מה היה במשפט קיבלתי המלצה חמה לתבוע את חברת שרות פלוס אך אני חוששת מהתהליך אודה על יצירת קשר yahly14@gmail.com
        תודה

        11 בינואר 2015
        • 11 במאי 2015

          ביטול אחריות מול שרות פלוס

          רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
          לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
          כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

          11 במאי 2015
      • 28 בספטמבר 2014

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        היי דוביק,
        איך נגמר הסיפור בבית משפט? קרה לי אותו דבר, המיני בר תקול ואין להם חלקים למרות שהאחריות עד 2015

        28 בספטמבר 2014
      • 3 באפריל 2014

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        גם אני נפגעתי משירות פלוס, שלמתי 1600 ש"ח ביטוח על מייבש כיסה והם לא עומדים בהסכמים, הם חברה של גנבים מושחתים, אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית.

        3 באפריל 2014
  • 10 בפברואר 2014

    שירות מול שרות פלוס

    החברה היא פשוט בזיון לשמה..
    עשיתי ביטוח למיני בר שלי בסך 1500 ש"ח והיום בא טכנאי החליף פילטר אחד מתוך שלוש והייתה לי גם בעיה בידית החימום, והוא פשוט התעלם מהעניין וברח.. זה שוט לא נתפס מה שהולך איתם.. איך הם שורדים..? וכמובן אנחנו הפראיירים ממיכים לשלם על ביטוחים ושירותים שאפשר לזרוח אותם לפח..

    10 בפברואר 2014
  • 21 באוקטובר 2013

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    אז לא אנחנו מתעסקים עם חברה שעושקת את הציבור ? באו ונתארגן לתביעה יצוגית

    21 באוקטובר 2013
  • 21 בספטמבר 2013

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    21 בספטמבר 2013
    • 1 באוקטובר 2013

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      אותו סיפור בדיוק. שילמתי ב-2007 עבור 7 שנים אחראיות 1490 ש"ח. ניסו למכור לי אחראיות לפני שהקודמת נגמרה.. הודועו שאין אחראית על חלקים וצריך לשלם בנוסף. פעמיים הגיע טכנאי והתקלה עדיין לא סודרה. המתנה לטכנאי ארוכה ולא כפי שכתוב בת.אחראיות- עד 48 שעות. ובחוצפה נאמר לי שמה שהובטח- לא אקטואלי. כל פעם אני מפסידה ימי עבודה כש הטכנאי מגיע-השעות שלהם הם לא לטובת הלקוח בכלל.

      1 באוקטובר 2013
  • 13 במרץ 2013

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    שלום,

    אני נמאת באותה בעיה.
    עשיתי ביטוח ל 6 שנים טלפונית ב 2010 ב 900 ש"ח.
    המכונה זקוקה לטכנאי והם טוענים שהחברה נסוגה מהאחריות שלה לח"ח.
    הם הפנו אותי למועצה להגנת הצרכן מה שבוודאות אומר שהם מודעים להפרת חוזה.
    אין לי חוזה ביד כי הכל נעשה טלפונית לפני שנתיים.
    איך אני יחכולה לחייב אותם צלעמוד בתנאי החוזה או לקבל את כל הכסף בחזרה?
    תודה

    13 במרץ 2013
    • 9 במאי 2014

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      גם אני דיברתי עם יפה שהיא הולכת לעשות תביעה ייצוגית הבעיה הוא שאני לא שמרתי חשבוניות והיא אומרת שלתביעה ייצוגית צריך רק מי שיש לו חשבונית שכתוב שם כול חלקים לכן לטובת כולנו מי שיש לו את החשבונית שישלח בהקדם למייל הנ"ל 523848@gmail.com וכולנו נקבל את המגיע לנו איתכם ארז

      9 במאי 2014
    • 21 באוקטובר 2013

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      זה לא שירות ולא פלוס ,,, אלא רק מינוס מינוס מינוס ,,, חברה שהיא בושה וחרפה .
      יש להתארגן לתביעה ייצוגית ,,,

      21 באוקטובר 2013
      • 28 באוקטובר 2013

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        בוא נתארגן לתביעה יצוגית נגד חברת שירות פלוס שעושקת אותנו זה המייל שלי zevi005 @walla.co.il

        28 באוקטובר 2013
        • 6 בנובמבר 2013

          ביטול אחריות מול שרות פלוס

          אשמח גם לקחת חלק מול שרות פלוס,
          מאוכזבת מאוד, במיוחד שפתאום אני צריכה לשלם על החלקים וכל שניה 'נולדים להם' עדכונים חדשים בביטוח...

          6 בנובמבר 2013
    • 11 באפריל 2013

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      גם אני נפגע ובאופן דומה.
      שילמתי 1000 ש' להרחבת אחריות ל 5 שנים, גם כן עבור באוקנכט. וגם אני שמעתי את ההמלצה שלהם לפנות למועצה להגנת הצרכן.
      אשמח לשמוע עם משהו הצליח להתמודד עם הבעיה ואיך.

      11 באפריל 2013
      • 31 באוגוסט 2013

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        אני גם עם אותה בעיה (ויש לי התחייבות כתובה מהחברה), בנוסף שירות(יותר נכון אי שירות...) גרוע שביזבז לי המון ימי עבודה.
        פניתי למועצה לצרכנות ושם הומלץ לי לתבוע את החברה בתביעות קטנות וזה מה שאני מתכוון לעשות.

        31 באוגוסט 2013
    • 4 באפריל 2013

      ביטול אחריות מול שרות פלוס

      בדיוק אותה בעיה, אתמול הזמנתי שרות וגבו ממני 290 ש"ח עבור החלפת בורג שנשבר
      כמובן שאין עם מי לדבר בשרות פלוס
      סמדר 054520976

      4 באפריל 2013
      • 13 באפריל 2014

        ביטול אחריות מול שרות פלוס

        שלום רב אני סקרן לדעת כיצד הסתיימה בקשתך לביטול העיסקה. גם אני ביקשתי לבטל העיסקה עימם, הן בטלפון והן בכתב (במייל) ואני ממתין לתשובתם חג שמח י ינון 0506519707

        13 באפריל 2014
        • 3 באוגוסט 2014

          ביטול אחריות מול שרות פלוס

          האם ביקשתם לבטל את העיסקה ממועד הזמנת השירות ?
          אני באותו מצב, ובשבוע שעבר גיליתי שהם מפרים את ההסכם כבר משנת 2013, רק שלא עידכנו אותי.
          הציעו לי, בחוצפתם, להוסיף תשלום ולשדרג את הביטוח. דרשתי לקבל החזר על הביטוח החל מהמועד בו הפרו אותו (כנראה 03/2013), שאחרת אתבע אותם. כבר שבוע הם דוחים אותי, אומרים שהבקשה אושרה ושיחזרו אלי נציגים.

          3 באוגוסט 2014
        • 29 באפריל 2014

          ביטול אחריות מול שרות פלוס

          אני הגשתי לעו"ד הצעה לתביעה ייצוגית אני מבקש מי שידע אחד שנפגע רק בסיפור של חלקים שהם רוצים תשלום בגלל קרדן סחר שיפנה בדחיפות ל523848@gmail.com זה המייל שלי בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          29 באפריל 2014
          • 16 בפברואר 2015

            ביטול אחריות מול שרות פלוס

            האם תוכל בבקשה לכתוב את המייל שוב בצורה תקינה?

            16 בפברואר 2015
            • 12 בספטמבר 2016

              ביטול אחריות מול שרות פלוס

              סיכמתי בשיחה טלפונית על 1800 שח בשלוש שנים. לא שלחו לי את הפוליסה, וכמובן נאמר בעיסקה שזה כולל חינם טכנאי וחלקים. יומיים אחרי זה הגיע טכנאי וביקש 300 שח על התקנת במפר במקרר. סירבנו ומאז אני מנסה להשיג את החברה לבירור, מבטיחים לחזור אך איש לא חוזר. הכסף יורד באשראי מבלי שקיבלנו מסמך פוליסה כתוב.

              12 בספטמבר 2016
          • 29 באפריל 2014

            ביטול אחריות מול שרות פלוס

            אני ממש מצדיעה לזה שלפני, שהגיש תביעה ייצוגית כי לרוב אנשים אין להם כח, ממש מעולה צריך פעם אחת ולתמיד להעמיד אותם במקום ובואו באמת כולנו נתארגן לתביעה ייצוגית שילחו למייל של בעל התביעה ייצוגית 523848@gmail.com וכך נקבל כולנו את המגיע לנו

            29 באפריל 2014
            • 1 במאי 2014

              ביטול אחריות מול שרות פלוס

              אני קוראת מכאן לכל אלו שנפגעו משירות פלוס בסיפור של החלקים ויש להם את החוזים שישלחו בהקדם ל
              523848@gmail.com שכבר דיבר עם עו"ד בענין תביעה ייצוגית.

              1 במאי 2014
              • 16 בפברואר 2015

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                גם אני רוצה להצטרף לתביעה.
                כבר הודיעו לי על זיכוי שמגיע לי עבור ביטול אחריות
                ועדיין מחייבים אותי.
                מי מרכז זאת?
                עם מי אפשר לדבר טלפונית?

                16 בפברואר 2015
              • 21 בנובמבר 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                זה לא שרות פלוס. זה שרות מינוס..
                בשרות כה גרוע לא נתקלתי מעולם.
                התכחשות להבטחות, זלזול בלקוח , 21 פעם התקשרתי עד שעידית ה"מנהלת" הואילה לחזור אלי.
                בזיון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                21 בנובמבר 2014
                • 11 במאי 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                  לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
                  כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                  11 במאי 2015
              • 22 בספטמבר 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                אשמח לשמוע אם יש התקדמות בנושא התביעה. אני גם מנפגעות שרות פלוס .

                22 בספטמבר 2014
                • 11 במאי 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                  לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
                  כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                  11 במאי 2015
              • 20 באוגוסט 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                שלום לכל המתוננים נגד שירות פלוס.
                כבר כתבתי באחת התגובות שגם אני נפגעתי כמו כולכם.. בחודש האחרון אני מנהלת מול החברה סידרה ארוכה של פניות, שכולן נענות באותה דרך : סיוון/אהרון יחזרו אליך עוד היום, אין אפשרות להעביר אליהם שיחה, הם מסתובבים בחברה (אני תמהה מה גודלה של החברה, כך שאף פעם לא מצליחים להשיג אותם), הם בדיוק יצאו למשהו אישי וכו'. מובן שמעולם הם לא חזרו אלי, הכל שקרים.
                אצלי מדובר בסכום ההחזר שעליו יש לי ויכוח מול החברה. הם הסכימו להחזיר לי 600 ש"ח מהביטוח, ואני דורשת את הסכום המדוייק בעבור ביטול הביטוח, החל מהמועד בו הספק של החלפים הפר איתם את העיסקה.
                לכן, האם למישהו יש את מספר הטלפון הישיר של אהרון ?
                האם מישהו כבר פנה למועצה לצרכנות בעניין שירות פלוס ?
                תודה

                20 באוגוסט 2014
              • 3 באוגוסט 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                http://ktanot.co.il/?p=951

                3 באוגוסט 2014
              • 31 ביולי 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                האם התביעה עדיין רלוונטית?
                עשיתי ביטוח למכונת כביסה עד 2016
                וכעת אומרים לי שאני צריכה לשלם על חלקים
                בנוסף לפני כשנה ניסו לאלץ אותי להאריך את הביטוח בטענה שהוא נגמר כבר השנה..
                למרות שעל תעודת האחריות כתוב במפורש עד 2016
                ניסיתי לשלוח מייל לל523848@gmail.com אבל הכתובת לא תקינה

                31 ביולי 2014
                • 11 במאי 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                  לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
                  כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                  11 במאי 2015
              • 26 במאי 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                מעוניינים להצטרף לתביעה ייצוגית לשירות פלוס בגין הפרת חןזה אחריות. גם אנחנו נעקצנו עם אחריות למייבש עד שנת 2018....

                26 במאי 2014
                • 11 במאי 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                  לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
                  כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                  11 במאי 2015
                  • 26 בנובמבר 2015

                    ביטול אחריות מול שרות פלוס

                    יש לי עיניין בתיק

                    26 בנובמבר 2015
                    • 17 בינואר 2016

                      ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      בוקר טוב

                      אנחנו גם מנפגעי הרחבת אחריות. רכשנו מכנובת כביסה של באוקנכט. רכשנו אחריות ל-8 שנים ואחרי שנתיים כשהתקשרנו להזמנת טכנאי ותיקון נתבשרנו שתנאי האחריות השתנו, ללא ידיעתנו וללא החזר כספי יחסי להקטנת תחום האחריות.
                      אנו רוצים להצטרף לתביעה הייצוגית נגד החברה.
                      איך עושים זאת?

                      בברכה
                      דודי ואילנה מוסקוביץ

                      17 בינואר 2016
                  • 20 באוגוסט 2015

                    הצטרפות לתביעה ייצוגית של שירות פלוס

                    עוד אפשר להצטרף לתביעה הייצוגית? במקרה שלי פשוט גונבים ממני כסף ללא הסכמתי. זה הסיפור שלי:

                    ב 10.6.15 התקשרה אלי מנהלת תיקי לקוחות מחברת שירות פלוס בשם "מלי י.". אמרה שיש לי אצלם ביטוח על מכונת כביסה שבקרוב יסתיים, וניסתה לשכנע אותי לקנות אחריות מחודשת על מוצרים.
                    סיכמנו שאחשוב על זה ואתן לה תשובה למחרת.
                    היא שכנעה אותי לתת כרטיס אשראי בטענה שאם היא לא תפתח את הפנייה היום, המבצע יסתיים (הטעיה, ניצול מצב לחץ וכו). היא הבטיחה שעד שלא אתן אישור, לא יגבה ממני שום תשלום. ובכל מקרה - מלי דיברה על תשלום חד פעמי של 180 ש"ח בלבד לתקופה של כמה שנים (תשלום שגם לגביו לא הסכמתי). היא שלחה לי מייל לסיכום השיחה וכתבה שמחכה לאישור ממני על מנת לבצע את העסקה.
                    לא התקשרתי למלי לאשר את העסקה, וגם היא לא התקשרה יותר אלי.
                    ב22.6 גיליתי חיוב ראשון בכרטיס האשראי שלי על סך 180 שח. תשלום ראשון מתוך 24. זה אמור להגיע לסכום מצטבר של 4,320.
                    מיד התקשרתי כמובן לשירות הלקוחות של שירות פלוס, אך הנציג שענה אמר שלא יכול לעזור לי והשאיר פנייה פתוחה בשמי.
                    התקשרתי גם למוקד המכירות, למספר שאותו מלי השאירה לי על מנת שאאשר את העסקה. היא כמובן הייתה עסוקה מדי בכדי לענות לי. הסברתי את שקרה לנציג אחר וביקשתי שיבטלו לאלתר את התשלום ואת התשלומים העתידיים. פניתי אליהם גם במייל וכן בשארתי פנייה מפורטת באתר שלהם. לא חזרו אלי עד עכשיו. בינתיים גבו כבר את החיוב השלישי על סך 180 שח.

                    20 באוגוסט 2015
                    • 9 בספטמבר 2015

                      הצטרפות לתביעה ייצוגית של שירות פלוס

                      שלום חברים
                      שני סיפורים:
                      1. קניתי מכונת כביסה וקיבלתי אחריות החברה לשנה, בשקם אלקטריק הציעו לי לעשות ביטוח ל-4 שנים נוספות אצל שרות + ועשיתי, שנתיים לפני מועד תום הביטוח הנוסף התקשרה אלי נציגת שרות +ואמרה לי שהיות והביטוח מסתיים "בסוף החודש" אני יכול לחדש את הביטוח ב-1000 ש"ח הסכמתי ונתתי את מס' כרטיס האשראי שלי, הגעתי הביתה בדקתי והתברר לי שיש לי עוד שנתיים אחריות, פניתי אליהם וקיבלתי תשובה "שושי לא נמצאת תנסה מחר" ניסיתי כשבוע ושושי נעלמה.
                      פניתי לחברת לאומי כארד וביקשתי את ביטול העסקה בטענה של עוקץ. לתדהמתי הם אמרו לי שהדבר בילתי אפשרי, פניתי למועצה לצרכנות ושם הוציאו שני מכתבים לשרות+ וללאומי כארד, שניהם לא הגיבו.
                      בלית ברירה הלכתי למנהל בנק לאומי שחברת האשראי שיכת להם והודעתי לו שאם תוך 48 שעות העסקה לא תבוטל ואקבל את כספי חזרה אני מושך את כל הכספים מבנק לאומי היות והם שותפים לעברה.
                      תוך 8 שעות קיבלתי הודעה מהמנהל שהעסקה בוטלה וכספי יוחזר.
                      2. השבוע התקשרו אלי משרות + והודיעו לי שהיות ואני מבוטח אצלם במכונת הכביסה הרי הם מסכימים לבטח אותי גם על המקרר שיש לי היות והם יבואנים בלעדיים של סמסונג, כמובן שסירבתי ופניתי לשרות סמסונג לבדוק האם שרות + הוא אומנם יבואן של סמסונג, תשובתם היתה להד"מ אבל הם מכירים את התרגיל של שרות פלוס.
                      צבי

                      9 בספטמבר 2015
                • 28 באפריל 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  עירית, אנא עדכני אותי מה עשית בנידון. את מוזמנת להתקשר איתי

                  28 באפריל 2015
                  • 11 במאי 2015

                    ביטול אחריות מול שרות פלוס

                    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.

                    11 במאי 2015
                    • 16 במרץ 2017

                      ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      אשמח להצטרף במידה והתביעה עדיין פתוחה

                      16 במרץ 2017
                    • 11 במאי 2015

                      ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                      11 במאי 2015
                • 7 באפריל 2015

                  ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  כמה שהבנתי במייל 523848@gmail.com אפשר להצטרף לתביעה

                  7 באפריל 2015
                  • 11 במאי 2015

                    ביטול אחריות מול שרות פלוס

                    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.

                    11 במאי 2015
                    • 20 ביוני 2017

                      ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      גם לי יש בעיה איתם : קבלתי את המכונה עם פגיעה בחזית, אמרו שכלום ויתנו פיצוי.. עד היום אני מחכה.
                      ושלמתי 1680 ש"ח ביטוח למכונת כביסה ל-8 שנים עכשו ב-2017 יש לי תקלה ראשונה
                      והם מתחמקים.. שלחו טכנאי בזבזתי חצי יום חופש, וטכנאי הלך כפי שהגיע,
                      אמר שאין לו את הכרטיס להחליף...
                      קשה לתפוס אותם טלפונית, לרוב מגיעים למוקד שמשאיר הודעות ואינם חוזרים..

                      20 ביוני 2017
                    • 8 בינואר 2017

                      ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      שלום רב ,
                      שמי יעקב סהר וגם אני נעקצתי על ידי שרות פלוס רק שלי יש את כל האישורים וההוכחות הרלוונטיות כולל קבלות ומכתב אישור שלהם .
                      עד היום מעל לשנה אני מחכה לטכנאי והובטחו לי הרבה מאד דברים .

                      8 בינואר 2017
                      • 8 באפריל 2017

                        ביטול אחריות מול שרות פלוס

                        תבדקו אני הבנתי שהבעלים של שרות פלוס היו שותפים בקרדן זה קומבינה

                        8 באפריל 2017
                • 29 במרץ 2015

                  : ביטול אחריות מול שרות פלוס

                  גם אני כנראה נעקצתי עי שרות פלוס אשמח לתת פרטים כשאדרש

                  דפנה

                  29 במרץ 2015
                  • 11 במאי 2015

                    : ביטול אחריות מול שרות פלוס

                    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
                    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
                    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו

                    11 במאי 2015
                    • 25 במאי 2016

                      : ביטול אחריות מול שרות פלוס

                      הי כל הכבוד!~!
                      גם אני עם אותו הסיפור. רק עכשיו ראיתי שיש תביעה בעניין. אשלח לך פרטים במייל

                      25 במאי 2016
              • 7 במאי 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                גם אנחנו נפגעים של שרות פלוס. יש לי חוזה על ביקורים ועל חלקים וכן 20% על חלקי פלסטיק בלבד. לא רק זאת המכונת כביסהשל באוקנכט התקלקלה ושרות-רק עוד שבוע!!!!!!!!!!!! זה נראה לכם????????????

                7 במאי 2014
              • 1 במאי 2014

                ביטול אחריות מול שרות פלוס

                אני ממש מופתע מהשיטה שלהם.
                גם אצלנו, ביטוח למדיח ל-8 שנים טכנאי וחלפים בעלות של 1500 ש"ח, כשמגיע טכנאי הוא מודיע שהבעיה מוכרת , הנייר לא שווה ואם אני רוצה לתקן לשלם על ביטוח לעוד 5 שנים.
                אסור לשתוק, תביעות קטנות או תביעה ייצוגית..

                1 במאי 2014
  • 6 במרץ 2013

    ביטול אחריות מול שרות פלוס

    יפה שלום,

    חשוב לבדוק את הסכם האחריות.


    בברכה,

    6 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?