• 5 במרץ 2013

    שאלה משפטית לגבי הוט מובייל

    שאלה: לפני 4 חודשים הייתי מנוי של הוט מובייל שבמהלכם, קיבלתי גם חיוב אסטרונומי אחד על יותר מ1000 ש"ח כשבדיעבד נאמר לי שחבילת ה"חו"ל משתלם" שלי, כוללת שיחות מהארץ לחו"ל ומחו"ל לארץ, אבל משום מה שיחות בתוך המדינה בחו"ל, עולות הון עתק. אחרי הסיפור הזה החלטתי להתנתק ולהפתעתי גם חודשיים אח"כ המשכתי לקבל חשבוניות על סך כמה מאות שקלים. פניתי אליהם ונאמר לי שזה חיוב אחרון על ינואר שלא חויבתי בו ולא אקבל עוד חיובים, כי אני כבר לא לקוח של הוט מובייל.
    לפני כמה ימים קיבלתי חיוב נוסף (?!) של 168 ש"ח. התקשרתי להוט מובייל ונאמר לי שבעקבות תקלה אצלם במערכת בסיפור השיחות לחו"ל כשחייבו אותי ביותר מ1000 שקלים, לא חויבתי בעוד 168 שקלים שבהם הייתי אמור להיות מחוייב והם יחייבו אותי בהמשך החודש
    השאלה שלי היא כזאת, האם ניתן לחייב לקוח ישן כמה חודשים לאחר שהופסק השירות? לפני כחודש חסמתי הוראת קבע מהם, בייעוצו של מישהו מלאומי קארד. האם זה חכם או שהוט מובייל ייפנו להוצאה לפועל והכל יסתבך? תודה.

    5 במרץ 2013
  • 6 במרץ 2013

    שאלה משפטית לגבי הוט מובייל

    גיל שלום

    אם לטענת הוט אתה חייב להם כספים, הרי שכל עוד לא חלפה תקופת ההתיישנות (ואם פעלו שלא בשיהוי ניכר), הם יכולים לדרוש ואף לתבוע את הסכום.


    בברכה,

    6 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?