מכונת כביסה וירלפול - פורום תביעות יצוגיות

שאלה חדשה
  • רגינה פרסקו

    נשלח ע"ירגינה פרסקו 13:53, 12 במרץ 2013

    רכשתי אחריות משירות פלוס כולל חלקים מכניים ואלקטרוניים וכולל הובלה למעבדה על חשבונם במקרה הצורך, כעת בעת שנדרשתי לשירותם טוענים כי היבואן יצא מההסכם מולם ולכן אלי לשלם עבור החלפים אותם לטענת הטכנאי צריך להחליף = כרטיס אלקטרוני +משאבה+ מנוע למשאבה. המשרד אינו מוכן להתחייב מתי החלקים יגיעו ומתי יתקנו את המכונה . נכון לרגע זה אני ללא מכונה וללא צפי להפעלתה. יש להדגיש שבשבועיים האחרונים זהו ביקור שני של טכנאי כשהראשון לא טיפל כלל. אני מעוניינת לתבוע אותם , האם יש מקום לתביעה עפ"י התיאור?

    השב
  • 10:29, 17 במרץ 2013

    רגינה שלום,

    לכאורה קיים קייס אך צריך לראות את תעודת האחריות. בכל מקרה, על פי הנתונים שמסרת אין הדבר מתאים לתביעה ייצוגית.


    בברכה,

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד עמנואל סולומונוב

מנהל הפורום: עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף
למידע נוסף

077-2304021 חיוג
הודעה

מטרתו של חוק תובענות ייצוגיות הינה מימוש זכות הגישה לבית המשפט, לרבות לסוגי אוכלוסיה המתקשים לפנות לבית המשפט כיחידים וכן אכיפת הדין והרתעה מפני הפרה של הדין כולל מתן סעד הולם לנפגעים. הפורום יעסוק בבחינת סוגיות המאפשרות הגשה של תביעה ייצוגית, בין מול תאגידים גדולים במשק, בנקים, רשויות מעסיקים ועוד. נענה על שאלות האם מתקיימת עילת תביעה והאם עילת התביעה מתאימה לתובענה ייצוגית. מעת לעת יימסר בפורום מידע על תביעות ייצוגיות המתנהלות והמשפיעות על זכויות האזרחים.