• 12 במרץ 2013

    מכונת כביסה וירלפול

    רכשתי אחריות משירות פלוס כולל חלקים מכניים ואלקטרוניים וכולל הובלה למעבדה על חשבונם במקרה הצורך,
    כעת בעת שנדרשתי לשירותם טוענים כי היבואן יצא מההסכם מולם ולכן אלי לשלם עבור החלפים אותם לטענת הטכנאי צריך להחליף = כרטיס אלקטרוני +משאבה+ מנוע למשאבה.
    המשרד אינו מוכן להתחייב מתי החלקים יגיעו ומתי יתקנו את המכונה .
    נכון לרגע זה אני ללא מכונה וללא צפי להפעלתה.

    יש להדגיש שבשבועיים האחרונים זהו ביקור שני של טכנאי כשהראשון לא טיפל כלל.

    אני מעוניינת לתבוע אותם , האם יש מקום לתביעה עפ"י התיאור?

    12 במרץ 2013
  • 17 במרץ 2013

    מכונת כביסה וירלפול

    רגינה שלום,

    לכאורה קיים קייס אך צריך לראות את תעודת האחריות. בכל מקרה, על פי הנתונים שמסרת אין הדבר מתאים לתביעה ייצוגית.


    בברכה,

    17 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?