• 27 במרץ 2013

    חיוב שגוי הוט מוביל

    אני מצרפת אימייל ששלחתי להוט מוביל, האם זה מספיק חמור על מנת לתבוע אותם?

    "שלום להוט מוביל היקרים
    אני לא מפרסמת את הסיפור בקיר שלכם כי אני מנסה לתת לכם הזדמנות אחרונה לשפר את השירות הגרוע והקלוקל שלכם, כזה שמעולם לא נתקלתי בו:
    מספר הטלפון עליו מדובר הוא *********** ת.ז. ***************
    חוייבתי בחשבונית הראשונה שלי על שיחות לחו"ל שבוצעו על ידי, אך היו אמורות להיות בחינם אין כסף. כשהתקשרתי אליכם על מנת לברר האם ישנה טעות, או שאני טעיתי או שאתם נתקבלתי במסכת ייסורים שאין לתאר:
    נאמר לי שעל מנת לבדוק, אתם צריכים לשלוח לי פירוט שיחות ועלי למלא טפסים. הטפסים מולאו ואושרו על ידכם ושלחתם לי הודעת טקסט ב27.02 שאומרת כי אתם שולחים את פירוט השיחות. פירוט השיחות נשלח רק ב 13.03.2013 ועד היום לא קיבלתי אותו.
    התקשרתי שוב מספר פעמים, מבקשת את עזרתכם, ללא הועיל.
    שלחתם אותי למרכז שירות, אמרתם שבמרכז השירות יתנו לי את פירוט השיחות במקום. כמובן שלכך אין קשר למציאות היות ואחרי שבזבזתי שעתיים מזמני (נסיעה+ המתנה) התברר שרק לאחר שלושה ימים אוכל לקבל את זה. מנהל המרכז אמר כי ביום ראשון הוא יתקשר אלי (24.03.2013) שאני אבוא לקחת את פירוט השיחות - כמובן, שעד היום לא שמעתי ממנו (כן, כן, היה חג אבל יום ראשון לא היה חג והוא יכל להתקשר)
    מה שהכי אבסורד בכל ההתנהלות הזו שאני רודפת אחריכם יותר מחודש וחצי!! ואני צריכה להמתין לפירוט השיחות, אני צריכה לבדוק אם טעיתם, אני צריכה להוכיח אתכם וצריכה לרדוף אחריכם במשך חודש וחצי על מנת לבדוק מי טעה ולמה. ביזיון ובושה! !
    שום חברה סלולארית לא נותנת ללקוח שלה לעשות את העבודה שהם צריכים לעשות ובטח לא במשך יותר מחודש ימים.
    נשמע לכם הגיוני שאני צריכה לבדוק את פירוט השיחות ולהוכיח אתכם אחרת אתם לא מחזירים לי את הכסף?? האם אתם משלמים לי כסף על העבודה שאני עושה במקום שאתם תעשו??
    וההתעלמות - היא הדבר הנורא מכל, נראה כי לכם לא איכפת שהסיםור הזה מתנהל כבר חודש וחצי, אף אחד לא הרים את הכפפה ואמר - אני יעזור ללקוחה!!
    אני עדיין לא יודעת מי טעה ומי צדק, ואני מתכוונת לטבוע אתכם בתביעות קטנות כי הסיפור נמשך יותר מידי זמן (אגב אני לא מתקשרת לחו"ל מחשש שתחייבו אותי והטלפון הנ"ל מיועד בעיקר לשיחות לחו"ל להורים)
    אז תודה על השירות הקלוקל והביזיוני. לאחר סיום הפרשה אני בהחלט מתנתקת.
    מחכה לתשובתכם המהירה
    אילנית "

    אשמח לייעוץ

    27 במרץ 2013
  • 2 באפריל 2013

    חיוב שגוי הוט מוביל

    אילנית שלום,

    כדאי שיהיה בידיך תיעוד - מכתבים כו'. במצב שכזה אכן יתכן ויש לך עילה. ממליץ לך לשאול גם בפורום צרכנות.

    בברכה,

    2 באפריל 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?