• 2 במאי 2013

    שרות פלוס- אי מתן שרות

    קניתי מכונת כביסה של באוקנכט ב 2003 עם 7 שנות אחריות לאחר שנאמר לי שהאחריות מתחילה כאשר הטכנאי פותח את המוצר. בשנת 2005 שנכנסתי לדירה הגיע טכנאי פתח את המוצר והציע לי אחריות של 7+1 שנים על הכל. שילמתי 1250 ש״ח נכתב בחשבונית ביטוח ״8 שנות אחזקה שוטפת כולל כל החלקים + טכנאי שרות ״ היום שלושה חודשים לפני תום ה8 שנים החצופים האלו רוצים 280 ₪ עבור משאבה. כמובן שהם טוענים שקרדן הפסיקה לספק להם חלקי חילוף מתאריך 1/1/2013 ולכן אני חייב לשלם להם. הזמנתי את החלק קראתי לשרות החליפו לי את החלק ואז אמרתי לטכנאי שהוא ראשי להתקשר לפקידה ולהגיד לה שהלקוח אינו מעוניין לשלם. להפתעתי נאמר לי שאני לא הלקוח הראשון שמתלונן על בקשה לתשלום למרות שכתוב בקבלה שהאחריות כוללת חלקי חילוף ללא שום סייג או הגבלה. עצתי לכם תזמינו שרות תנו להם לתקן ואל תשלמו 280 ₪ זה המון כסף ואני מוכן לתרום אותי ובלבד שהחברה הזאת לא תקבל אותו מימני שיבינו שיש גם אנשים שלא מפחדים ולא פראירים

    2 במאי 2013
  • 3 באוגוסט 2015

    שרות פלוס- אי מתן שרות

    רציתי לעדכן את כל הנפגעים שכבר הוגשה תביעה ע"י משרד עו"ד וכבר התקיים דיון בבית משפט ומקוים לבשורות טובות, אפשר להתעדכן באתר נט המשפט מס' התביעה 23705-09-14 עכשיו זה בשלב ההוכחות.
    לכן אם יש לכם מסמכים של האחריות משירות פלוס ושל קרדן(היבואן) תשלחו, וכן כל אחד יפרסם את זה בסביבתו כמה שיותר הוכחות יהיה יותר קל להוכיח את העוול.
    כתובת הדואר 523848@gmail.com הזדרזו ושילחו
    יפה

    3 באוגוסט 2015
  • 6 במאי 2013

    שרות פלוס- אי מתן שרות

    כפיר שלום,

    העניין מתאים יותר לפורום צרכנות.

    בברכה,

    6 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?