• 21 במאי 2013

    שלחו לי תביעה לא מוצדקת

    לפני שנתים היתי לקוח מירס ולאחר מכן היתנקתי מהם ועברתי לרשת אחרת ... כמובן ששילמתי כול חודש את עלות המכשיר דרך חיוב האשראי שלי... לאחר כמה חודשים ניכנסתי לאשראי שלי דרך האינטרנט וראיתי חיוב של הוט לא היבנתי וישר ניבהלתי וחסמתי תחיוב הזה.. לאחר מכן קיבלתי הביתה בדואר שאני צריך לשלם להוט כי לא כיבדתי תתשלום שחוייב. לאחר בירורים הבנתי שהוט רכשה את מירס אז ישר היתקשרתי אליהם דיברתי עם הנציגה נתתי לך תמספר כרטיס אשראי שלי שתחייב רטרו וכמובן שלימתי תרטרו. לאחר כמה חודשים שוב אותו סיפור שלחו לי הביתה מכתב שאני לא משלם כול חודש . אז היתקשרתי שוב ננתי שוב כרטיס אשראי ואמרתי לנציגה זה פעם שניה שאני מביא לכם תכרטיס אשראי אז תחיבו כול חודש .. אז שילמתי שוב תסכום רטרו דרך אותו כרטיס אשראי ולאחר 4 חודשים מגיע לי הביתה מכתב תביעה מעורך דין שלא שלימתי על החודשים האלה ... מיסתבר שמתי שחסמתי דרך האתר של ישראכרט את הוט אז הם לא יכלו לחייב כול חודש.. ולכן אני אמור לשלם עכשיו על הוצאות של עורך דין שלהם .. מדוע הנציגות לא עדכנו אותי לגבי הבעיה מתי שדיברתי איתם ..

    21 במאי 2013
  • 26 במאי 2013

    שלחו לי תביעה לא מוצדקת

    אלירן שלום


    אני ממליץ לך לפנות להוט בצורה מסודרת בכתב ולהסביר את השתלשלות העניין.

    בברכה,

    26 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?