• 17 בפברואר 2014

    ביטול עסקה על מוצר פגום בית דפוס

    הזמנתי לפני שבועים בטלפון מבית דפוס-אינטרנט המשלוח הגיע רק היום 11 ימי עסקים (ללא שישי שבת) ולא כל המוצרים הגיעו

    הזמנתי כרטיסי ביקור ,מגנטים ופליירים ורק חלק הגיע כי נאמר לי שהכרטיסי ביקור לא יצאו טוב (זאת לאחר שהתקשרתי לפני 4 ימי ואמרו לי אותו דבר על המגנטים!!)

    שהמשלוח הגיע עם הבעלים של הבית דפוס ראיתי שהפליירים חתוכים לגמרי!! וגם המגנטים על הפליירים אמר שיתקנו ועל המגנטים אמר שיראה כי יש סטיה של 3 מלימטר זאת למרות שאמרתי לו שלא הגיוני גם עם 3 מלימטר שיחתך ככה הכתב ביחוד שהמעצבת גרפית שלי השאירה 3 מלימטר ויותר בשולים שאם לא יחתך טוב..

    ואני ממש לא סומכת עליהם שזה יצא שוב טוב כי עובדה שהא כבר אמר פעם על המגנטים שלא יצאו טוב ועשו אותם שוב ועכשיו על הכרטיס ביקור (זאת עוד לפני שהגיע אלי וראיתי שזה לא טוב שום דבר מההדפסה)

    עוד 3 ימים עובר 14 ימי עסקים שזה הזמן המריבי שהם מתחייבים לספק את המשלוח

    אני ממש מעוניינת לבטל עסקה מה אני יכולה לעשות ?? אני מרגישה שהוא סתם מסבן אותי והנה כבר פעמים (הוא בעצמו זה התירוץ שלא יצא טוב פעם לא המגנט ופעם לא הכרטיס ביקור ) ושהגיע אלי שוב לא יצא טוב


    איך מבטלים עסקה ומה עושים? האם זה אפשרי?? כי הכסף כבר שולם לו מלפני15 ימים!! בכרטיס אשראי בטלפון עוד לפני העסקה..

    והגיוני שהוא כותב במייל שלא ניתן לבטל עסקה? איך הוא יכול לכתוב דבר כזה שלא ניתן לבטל עסקה משום צורה שהיא?

    17 בפברואר 2014
  • 9 במרץ 2014

    ביטול עסקה על מוצר פגום בית דפוס

    נועה בוקר טוב
    אין במה שאירע לך רלוונטיות לתביעה יצוגית.
    אני מציע לך לפעול לביטול עסקה על פי הוראות החוק.

    9 במרץ 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?