לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יונתן

תביעת הפקת המופע של מטאליקה בישראל

רם שלום, אני מעוניין לתבוע את חברת ההפקות שהפיקה את מופעה של מטאליקה בישראל אתמול ורציתי לשמוע את דעתך. לאחר הכרזת תחילת המכירות ניסיתי להזמין כרטיסים דרך אתר האינטרנט של "לאן" אך האתר כנראה קרס בעומס. לאחר שהצלחתי לבסוף להתחיל בתהליך הזמנת הכרטיסים, האתר הודיע לי שכרטיס האשראי שלי לא תקין, מה שלא הגיוני כי שבועיים לפני כן הזמנתי כרטיסים מאותו כרטיס ומאותה חברה למופע של אלטון ג'ון והכל היה תקין בכרטיס. התקשרתי למשרדי "לאן" לברר מה פשר העניין אך הם לא ענו לטלפונים במשך יומיים כשאני מתקשר בסביבות 4-6 פעמים ביום. לבסוף כשהם ענו, הודיעו לי שבאורך פלא הכרטיס לא תקין ואני אצטרך לבוא בעצמי לת"א ולקנות בקופות המשרד. ביקשתי מהם שישמרו לי כרטיסים באזור מסוים ביחס לבמה ואני אבוא למחרת לאסוף את הכרטיסים כשמספר האשראי הוא ערבון (שוב אני מציין ששבועיים קודם לכן הזמנתי כרטיסים באותו משרד עם אותו כרטיס והכל היה תקין) ונעניתי בשלילה. כשהגעתי לקנות את הכרטיסים לאחר שנסעתי במיוחד לת"א לשם כך, כבר לא היו כרטיסים באזור שרציתי ונשארו רק באזורים פחות טובים, אותם לקחתי בלית ברירה. כ- 3 ימים לפני ההופעה פורסמה מודעה באינטרנט בה נתקלתי רק במקרה, שמודיעה כי מיקום הבמה הוחלף וכעת המושבים אותם רכשתי נמצאים מאחורי הבמה ואני צריך לבוא שוב במיוחד לר"ג ולהחליף את הכרטיסים ולבחור מושבים אחרים, בנוסף: לא ניתן היה לבצע את ההחלפה באינטרנט או בטלפון. המושבים שהוצעו לי במקום היו פחות טובים מהמקוריים ולא ניתן לי שום פיצוי במחיר הכרטיסים למרות בקשותי. אני רוצה לתבוע את חברת ההפקה של המופע בגין הפרת הסכם (שינוי המושב לאחר שקניתי כרטיס למיקום שרציתי ביחס לבמה), הפרת אמון (עוד יצויין כי שונו מחירי הכרטיסים פעמיים מאז תחילת המכירות) ובגין עוגמת נפש (מסע התלאות להזמנת כרטיסים, הנסיעות המיוחדות החוזרות לת"א ור"ג וכ'ו). אשמח לדעתך בנושא, אני רוצה לפתוח בתביעה ייצוגית עם חברי שבאו למופע ועברו את אותם בעיות ותלאות. תודה, יונתן

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות