• 7 בדצמבר 2015

    ביטול עסקה למרות אי החזרות בסוף עונה

    היי,
    ביום חמישי רכשתי מוצר (תיק) ובשישי התחרטתי וביקשתי להחזירו.

    נאמר לי שאין בעיה אך ביום ראשון קיבלתי טלפון שהדבר אינו אפשרי.

    את התיק רכשתי כשנפגשתי עם המעצבת קרוב לביתה (לא בבית העסק) כאשר בחרתי את המוצר מקטלוג באינטרנט (שמעתי על המעצבת מאנשים, נכנסתי לאתר לראות איפה יש חנות לא היו פרטים כאלה אז התקשרתי למספר והבנתי שאין חנות). לאחר התכתבות קצרה המעצבת הנחתה אותי להיכנס לאתר לבחור מהקטלוג פריטים שאני מעוניינת בהם ונקבע להיפגש והיא תביא את הפריטים)
    ב-3.12.15 הגעתי לצורן ונפגשתי עם המעצבת באחד הרחובות היא הראתה לי את הפריטים ואני בחרתי ולמחרת התחרטטי (הגעתי הביתה ראיתי את התיק באור מול מראה והוא לא היה כמפי שחשבתי)

    מי שמכרה לי את המוצר טוענת עכשיו שיש הודעה באתר שאין החזרות בסוף עונה (ההודעה לא מופיעה עם תאריך מתי פורסמה ואים לי דרך להוכיח שלא היתה קיימת כאשר הסתכלתי באתר לבחירת התיק).
    מה גם שהסתכלתי באתר רק לצורך בחירת הפריטים שאני מעוניינת בהם.
    כמו כן, לא ניתנו לי שופ פרטים על תנאי העסקה בכל שלב שהוא

    לא ברור לי איך מתייחסים בחוק לעיסקה כזו (רוכלות או מכר מרחוק או כעסקה רגילה כי הרכישה עצמה התבצעה מול המעצבת ברחוב לאחר שקבענו להיפגש)

    בעת הרכישה (נתתי מספר אשראי ידנית) לא ניתן לי שום חוזה עם הפרטים.

    אשמח לדעת האם יש באפשרותי לבטל את העיסקה למרות הטענה כי אינני יכולה לעשות זאת

    תודה,

    רינת

    7 בדצמבר 2015
  • 31 בדצמבר 2015

    ביטול עסקה למרות אי החזרות בסוף עונה

    שלום,

    שאלתך איננה בתחום התובענות היצוגיות

    31 בדצמבר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?