open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 8 ביוני 2017

            מוצר שלא הגיע מאתר אנטרנט ישראלי במשך שלושה חודשים

            שלום, הזמנתי מוצר מאתר אנטרנט ישראלי בעל רישיון עסק שמתחייב לכל מוצר שמזמינים, לעד 21 ימי עסקים. הזמנת המוצר נערכה בטלפון והייתי צריך לקבל קבלה בsms ובאימייל, לא קיבלתי קבלה. לאחר כחודש פניתי למוקד שירות הלקוחות לקבלת מספר מעקב דואר, וקבלה, וגיליתי משירות הלקוחות כי החבילה ששלחו לי מתעכבת משום מה, ביקשו ממני להמתין וככה עשיתי. לאחר שיחות טלפון מרובות כל כמה ימים, בלי לקבל מידע, גיליתי משירות הלקוחות כי החבילה שלי נאבדה בדואר בזמן משלוח וכרגע סטטוס ההזמנה שלי בטיפול ויחזרו אליי בקרוב. התקשרתי שוב לאחר כמה ימים, ביקשו ממני שיחזרו אלי, וככה עושים לי כל פעם מחדש כבר במשך שלושה חודשים! מטרטרים אותי, מושגים אותי, אומרים שיחזרו אלי, בנתיים אני שילמתי על מוצר 320 ש״ח לחינם. האם אפשר לתבוע פיצויים? איך התהליך הולך?

            8 ביוני 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form