לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
yuli

ערעור על מזונות

היי בהמשך לשאלתי ולתגובתך.. אני והגרוש שלי חתמנו על הסכם (שעשינו לבד ללא עורך דין)והוא אושר בבית הדין הרבני בתאריך 14/6/12 ולאחר מכן קבעו לנו תאריך לגט והתגרשנו בתאריך 18/7/2012 מה אני יכולה לעשות כדי לגרום לו לשלם יותר מ 1500 ש"ח מזונות(והוא לא משלם יותר כלום) הוא טוען שזה גם ככה הרבה ואין מצב שיפסקו לו יותר הוא משתכר ב 7500 ש"ח נטו והוא ירש בית של אמא שלו שיתחלק בינו לבין עוד 2 אחים שגם שם הוא יקבל סכום כסף !

עו"ד שלומי באשי

פעלת לא נכון לאורך כל הדרך. היה עלייך לקחת ייצוג משפטי. אם תגישי בקשה מתאימה לבית הידן הרבני אזי את מביעה בכך את הסכמתך לסמכותו של בית הדין לדון בעניין מזונות הילד ואז תוכלי לטעון שם את טענות ההטעייה ולראות האם בית הדין יפסוק מזונות גבוהים יותר. את יכולה להגיש תביעה לבית המשפט לענייני משפחה בנזוא מזונות הילדה אולם אז תיפתח הדלת לבעל כי יש לבטל את הסכם הגירושין וכי למעשה עשית לו תרגיל בכך שלקחת את הגט ולאחר מכן תביעת מזונות. האם את מתגוררת בשכירות ? האם הילדה בגן ?

yuli

אני יודת שפעלתי לא נכון אבל זה היה בתום לב כי לא רציתי להתנגח איתו וויתרתי על הרבה דברים .. הוא טען שהוא פתח תיק ברבנו כבר לפני שנתיים בלי ידיעתי והפעם הוא מיהר לקחת אותי לפתוח תיק ברבנות כניראה בשביל להקדים אותי שאני לא יפנה לבית משפט לעינייני משפחה, הילדה בגן עד עכשיו הייתה במעון פרטי העולה 2000 ש"ח משנה הבאה אני יעביר אותה למעון ויצו , כרגע עברתי להורים (לסבא וסבתא ) זמנית עד שיוכל להשכיר דירה .

עו"ד שלומי באשי

נראה כי עדיף להגיש תביעת מזונות חדשה בבית המפשט לענייני משפחה. שווה את הנסיון

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות