לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גילי

תשלום חלקי של מזונות / אי תשלום

הגרוש שלי מזה 10 שנים נקלע בשנה האחרונה לקשיים כלכליים והתחיל לשלם מזונות חלקיים בלבד כראות עיניו. יש לנו ילדה אחת בת 10. יש לציין שהוא בעל 2 תארים שניים בתחום הפיננסי,נהג בעבר להשתכר פי 3 ממני, קנה ומכר דירה בת"א, קיבל המון כסף מהמשפחה, הקים סטרטאפ בו השקיע לא מעט כסף (כרגע בלי הצלחה) וגם עזב 2 עבודות מעולות בשנתיים האחרונות מרצונו. כעת הוא טוען שאין לו כל הכנסה וגם חזר בתשובה בשנה האחרונה. אני עובדת מאז התגרשנו בלי הפסקה והנטו שלי גדל לאחרונה מ-8 לכ-13 אלף ש"ח.מה עליי לעשות? האם יכול לדרוש הקטנת מזונות? כמובן שהשאיפה היא להמנע ממאבקים משפטיים שרק יחריפו את המצב..

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

שלום נילי, כל אחד יכול לדרוש הפחתת מזונות אולם יהיה עליו להראות שינוי נסיבות מהותי וכן ירידה ממשית בכושר ובפוטנציאל ההשתכרות שלו. אינני רואה כי פוטנציאל ההשתכרות של הגרוש שלך נפגע וכמו כן לא כתבת מה סכם המזונות המשולם כך שאינני יכול להתייחס לסיכויי התביעה. כך או אחרת את יכולה לתבוע את הפרשי התשלומים שלא שולמו דרך הוצאה לפועל.

גילי

תודה רבה על התשובה.. גובה המזונות הוא 3500 (שאמורים להיות צמודים למדד אבל זה לא נעשה כבר 10 שנים וגם ללא הוראת קבע) בתוספת 50% על הוצאות חריגות כגון חוגים וקייטנות וכו..

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות