לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חגי

הסכם לגירושין

שלום. אנחנו נשואים 18 שנה. הגעתי למצב שאינני יכולה יותר להישאר עם בעלי וביקשתי ממנו להתגרש. אחרי דין ודברים, הגענו פחות או יותר להסכם, בעל פה, שאת הבית אנו מוכרים ומחלקים 50%. יש לנו 3 ילדים בגילאי: 17 , 15 , 8. רציתי בבקשה לקבל מידע לגבי גובה המזונות כמה אמורה אהיה לקבל? ומה קורה במצב שלא מצליחים למכור את הבית? מה לגבי תשלום החובות + המזונות. הוא מרוויח 10000 ברוטו + עבודה צדדית בשעות הערב שמכניסה עוד כ- 3000 ש"ח. ואני מרוויחה 7000 נטו. תודה .

שלומי באשי, עו"ד

שלום רב, הילד הגדול מגיע עוד מעט לגיל 18 ויש להביא זאת בחשבון בחישוב המזונות. עלות המדור לכל הילדים תעמוד על 50% משכר הדירה מעבר לכך יש את העלות המשולמת עבור כל ילד שהינה בסך של כ 1,200 ש"ח אולם לשלושת הילדים ייתכן ביהמ"ש יפחית לאזור ה 3,000 לכולם - ולכך יש להוסיף מחצית הוצאות חינוך. השתכרותו אינה גבוהה (כתבת ברוטו) ולדעתי עליכם להגיע להסכמה בנושא היום מדור הילדים מתוך חלקו בבית - זה הפתרון הטוב עבורכם. כך את תוכלי לרכוש דירה עברך ועבור הילדים ועבורו תשלום המזונות החודשי יהא נמוך יותר. כל עוד לא מכרתם את הבית עליכם לשאת בתשלומי המשכנתא בחלקים שווים. הייתי בהחלט מציע לשניכם להגיע ביחד למגשר

בריסי יעקב קובי

הייתי מציע לכם ללכת ליועצת נשואין ,כי את תיסבלי המון בחוץ,בשוק הבשר. אין לך דירה ,אין לך ביטחון,יש לך ילד בן 8 מסכן,תני לו לגדול עם האב עוד כמה שנים לאחר הגירושין העולם לא יהיה לך יותר טוב ,פרק ב הוא מאד רע. תהייתי חזקה למען הצד הכלכלי שלך,חשוב מאד.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות