לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ירון

עכבר בצימר

האם הימצאות עכבר בצימר הינה עילה מספקת לדרישת ביטול עסקה וקבלת החזר כספי?

עו"ד גיל ורגון

הי ירון, עכבר בצימר בשפה משפטית הינה "כשלון תמורה". כאשר השאלה אם הכישלון הוא חלקי או מלא תלויה בנסיבות כמו, האם השתמשת בצימר לאחר סילוק העכבר ו/או האם יכול להיות שהוא נכנס עקב רשלנות שלכם וכיוצ"ב נתונים שלא פורטו.

עו"ד גיא סגלוביץ'

שלום, נראה שהבעיה שאת מתארת נוגעת לתמורה שקבלת בעבור שירות שהזמנת. כמו כן לשאלות של היגינייה בסיסית הנדרשת ממי שמשווק את הנכס שלו ללינת אורחים. כמו שכתבנו בעבר בסופו של דבר כאשר מבקשים פיצוי מבית המשפט צריך להוכיח לו את גובה הנזק שנגרם מהאירוע הנתבע. כאן יש להניח כי על אף הצער שהדבר בוודאי גרם הנזק לא יוכל לחרוג בצורה משמעותית מעבר לעלויות הלינה. מכאן שאם תבואו לתביעה אני מניח שהמקום להסדיר אותה יהיה בבית המשפט לתביעות קטנות.

ירון

שלום עו"ד גיל, העכבר נמצא בבוקר לאחר הלילה הראשון בשהות בצימר. לאחר שהבחנו בעכבר פינינו את הצימר ועזבנו. העכבר נלכד ע"י בעל הצימר. העכבר לא נכנס כתוצאה מרשלנות שלנו. בעל הצימר טוען כי זהו אירוע שהוא אינו יכול לשלוט בו. בעל הצימר הציע לנו צימר חלופי אך סירבנו לכך. תודה רבה על תגובתך.

ירון

העכבר טייל לנו על החפצים האישיים, בגדים, מזוודה ועגלת התינוק וזוהי אחת הסיבות שבגינה החלטנו לעזוב (לצורך ניקויים).

חאלד

התארגנו בצימר בצפון וכל הזמן שמענו רעשים מהמטבח אבל לא התענינו שנכנסתי לחדר רבי נתן בעכבר קטן אחרי המקרר שנסעתי לסלקו נכנס לצלחת ושם אבחנות בשני חורים ומלא קארי של עכברים למחרת ביקשנו את הכסף בחזרה ולא רצינו להמשיך להתארח בעלת המחמיר סרבה להחזיר לאמור את הכסף מה אני יכול לעשות

עו"ד גיל ורגון

הי ירון, אין ספק שיש לכם עילת תביעה להשבת הכספים ששילמתם כמו גם עוגמת נפש. ההצעה לשוב להתארח אינה רלוונטית שכן אין לפצות מכם לשוב להתארח במקום בו נמצאו עכברים

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות כספיות