לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
Alon

יבוא מסחרי של מגני מסך לסמרטפוניים

אני מעוניין לייבא מגני מסך מזכוכית למספר דגמים של סמרטפונים. בשלב הראשון מדובר על כ-200 דולר עבור 100 מגני מסך. איזה מיסים אצטרך לשלם עבור יבוא כזה ? איזה עלויות נוספות יש ?

עידן

שלום, המסים שעליך לשלם עבור מגני מסך מזכוכית הוא 12% מכס בתוספת 17% מע"מ (פרט המכס לפי צו תעריף המכס והפטורים הוא-700719990). מסים אלה נגזרים מערך הקניה של הטובין בתוספת ערך הובלת הטובין לישראל. עליות נוספות- עמילות מכס, אגרת מחשב ובטחון, אחסנה (במקרים מסוימים). הערה- כדי לייבא טובין באופן מסחרי עליך להיות בעל עוסק פטור ו/או עוסק מורשה ו/או חברה בע"מ.

alon

איך אדע אם אני צריך לשאת בעלויות הנוספות של עמילוס מכס, אגרת מחשב ובטחון ואחסנה ? מה סדר גודל של העלויות האלה ?

עידן

לגבי אגרת מחשב ואגרת בטחון, מדובר בעשרות שקלים בודדים. לגבי עמילות מכס, תלוי מהי הצעת המחיר שתקבל מהעמיל מכס (בדרך כלל בין 200-500 ש"ח).

alon

חייב לשכור את שירותיו של עמיל מכס ? בכל זאת מדובר על סכום יבוא נמוך..

עידן

ישנה באפשרותך לשחרר את הסחורה באופן עצמאי דרך לשכת המסחר. אציין כי שירות זה בתשלום.

alon

בשורה תחתונה, עדיף להיעזר בעמיל מכס ? אני מבין בין השורות שמדובר על פער כספי לא גבוה בין שיחרור ע"י עמיל מכס לבין שחרור עצמאי מלשכת המסחר. רק שבעזרת עמיל מכס זה יהיה מהיר וקל יותר ?

עידן

בהחלט,עמיל מכס.

alon

הספק מציע לי שילוח בתנאי price EXW? מה זה אומר ? האם יש איש מקצוע שאפשר להתייעץ איתו בנוגע לתנאי שילוח- מה עדיף ? ועל מה צריך להתעקש ? או שיותר נכון האם יש איש מקצוע שאפשר לשלם לו על זה והוא מטפל בכל העניין התפעולי/לוגיסטי כולל שילוח וביטוח ? אשמח לקבל מספר טלפון

עידן

במידה והינך מעוניין בקבלת מידע עבור יבוא טובין,ייעוץ בענייני מיסוי,דיני היבוא ושחרור הסחורה מפיקוח המכס,צור עימי קשר-עידן-0505932316

עדי יניב

פנה לאחת מחברות הקוריאר (UPS/DHL וכו) ובקש הצעת מחיר מדויקת.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום יבוא יצוא ומכס