לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלדר

ייבוא מעגלים אלקטרונים מאנגליה

שלום, אנחנו חברה העוסקת בתכנון ועריכה של מעגלים מודפסים (PCB), כאשר אנחנו מייצרים את המעגלים עבור לקוחות ישראלים (לא צבאיים). אנחנו רוצים לקחת עבודות מהמשרד הישראלי ולהעביר חלק מהן למשרד האנגלי כאשר היצור יבוצע באנגליה דרך מפעל ייצור חיצוני וישלח במשלוח לישראל. קוד ה- HS הינו 85340000 אך למיטב הבנתי הקוד מדבר רק על מעגלים מודפסים אשר לא מורכבים (אין עליהם רכיבים אלקטרונים). רציתי לדעת מה קורה אם אני גם מרכיב באנגליה. וגם מה אני צריך לעשות כדי שהליך הייבוא לישראל ייעשה בצורה החלקה ביותר כאשר אני מיועד להשתמש בשירותי courier של DHL Express. אני מנסה להימנע מחיובי יתר, ומכך שהמוצרים ייתקעו במכס. כמו כן אשמח לדעת מהם בעצם החיובים שלי באחוזים מבחינת מכס,מע"מ ועוד. והאם אני צריך לעשות רישיון יבוא בשביל החברה הישראלית. המון תודה על כל פיסת מידע!

עדי יניב

מעגלים מודפסים בסיווג שציינת אינם משלמים מכס. בנוסף, מאחר והייצור מבוצע במדינה עמה יש לנו הסכם סחר שפריטים המיוצרים בה פטורים מתשלום מכס במידה ופרט המכס חב מכס, בכפוף לכך שהמשלוח מגיע עם תעודת שוק - יורו 1 קבילה. סוגייה שנייה שיש לתת עליה את הדעת היא ערך לצרכי מכס מאחר במדינת הייבוא. בכפוף לפקודת המכס, שיש להוסיף את הערך של המוצרים אשר ניתנו ליצרן בחו״ל ללא חיוב. ערכם צריך להיות מוסף לחשבון במסחרי בעת ייבוא של המעגלים לישראל.

עו"ד גיא הרשקוביץ

אלדד שלום, שאלותיך נוגעות למס' תחומים שונים, מה שדורש בדיקה מעמיקה ויסודית בפן המשפטי. למידע נוסף אתה מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום יבוא יצוא ומכס