לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
Dvir53

תוקף מסמכים עבור פגישה במשרד הפנים

שלום, יש לי פגישה במשרד הפנים לטובת קבלת ויזה 5א׳ לבת זוגתי. האם מישהו יודע אם יש חשיבות מתי הונפקו המכתבים שהתבקשנו להביא מארץ המקור (תעודת יושר וממסמך המעיד על מצב אישי, לצורך העניין תעודת רווקות). יש לי פגישה בחודש ספטמבר 2015. המכתבים הונפקו בחודש אוגוסט 2014. תודה רבה!

item.Author מנהל הפורום עו"ד דור פנק

אם המסמכים המקוריים המאומתים הוגשו בעבר כשקיבלתם ב/1 אין צורך להגישם שוב !! את המכתבים וההצהרות צריך להגיש עם תאריך קרוב לתאריך הפגישה.

Dvir53

טרם קיבלנו ב1. זו פגישה ראשונה. לא הגשנו עדיין שום מסמכים. תודה רבה!

Dvir53

אנחנו מתחילים בתהליך. יש לנו תור לראיון ראשון, בו נצטרך להגיש את המסמכים בפעם הראשונה. אחרי הראיון הראשון יש ראיון נוסף שאחריו אנו מקווים לקבל אשרת ב1׳. אני מבין שזו בעצם ויזת תייר עם אישור עבודה. האם יש תוקף למסמכים? כפי שציינתי, המסמכים הונפקו באוגוסט 2014 והפגישה היא בספטמבר 2015. תודה רבה!

item.Author מנהל הפורום עו"ד דור פנק

שלום רב מאחר וזו הפגישה הראשונה שלכם מומלץ לתאם ייעוץ פרטני טרם הפגישה על מנת להמנע מטעויות קריטיות להליך. בעקרון תוקף התעודה על מצב אישי ותעודת יושר צריך להיות מאומת סמוך למועד הפגישה (מס' חודשים לכל המאוחר) על מנת למזער את האפשרות שיש שינוי במצב האישי או שלא בוצעו עבירות בטווח זה. איני יודע באיזה לשכה מדובר אך לרוב התור הראשון הוא להגשת בקשה ורק לאחר מכן מתואם תור נוסף לראיון (עוד מס' חודשים) האם היא שוהה כעת בישראל? האם באשרה? האם הארכתם את אשרתה? לאור העובדה שהמסמכים מאוגוסט 2014 מומלץ להכין מסמכים חדשים.. ומומלץ עוד יותר להגיע לפגישת ייעוץ פרטית שכן אם התיק לא מוכן יש לך רק 45 ימים להשלים הכל אחרת הבקשה נדחית וניתן להגיש בקשה חדשה רק כעבור שנה.. אלו הנהלים החדשים. לתיאום פנה טלפונית למשרד 03-5167711 בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משרד הפנים