לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רמי

כרטיס ויזה נטען,ופשיטת רגל

שלום רב, לפני שנה התחלתי בהליך פשיטת רגל,הוצא צו כינוס,ןנקבעו תשלומים חודשיים,עד לדיון בבית המישפט בעוד שנה, יש לי חשבון בנק, המתנהל במסגרת פשיטת הרגל, עם כל ההגבלות, ברור שאין לי כרטיס אשראי אך יש לי כרטיס דיירקט,דביט לחיוב מידיי, חשבתי לקנות לאחרונה, מוצר או שניים , באתר AMAZON השאלה שלי, היא איך לשלם, האם מותר לי לגשת לדואר ולבקש כרטיס ויזה נטען? חשבון הבנק העכשוי שלי איננו בבנק הדואר, אני מבין שמותר להחזיק בחשבון אחד בלבד, האם מותר לחייב בהליך פשיטת רגל, להחזיק בכרטיס ויזה נטען? איך החייב יכול לשלם על קניה באינטרנט? באיזה אמצעי? באיזו דרך? הרבה תודה עבור התשובות.

עו"ד אילנה אלישקוב

רמי שלום, אם כרטיס ויזה נטען אינו מצריך ניהול חשבון בחובה הרי שזה אפשרי. לא ידוע לי שקיימת הגבלה על מס' חשבונות בנק שניתן לפתוח .

רמי

לעו'ד אילנה אלישקוב שלום רב שאלת השלמה - כרטיס ויזה נטען מקובל בדואר ישראל,והשימוש בו מצריך יתרת זכות,אין אפשרות ליתרת חובה בחשבון הכרטיס הזה,כל עוד יש כסף בחשבון ניתן לבצע עסקה, ברגע שאין יתרה העסקה לא תבוצע,זהו ההליך בכרטיס הזה, היה לי כרטיס כזה לפני הליך פשיטת הרגל ובמהלך ההליך ביקשתי לסגור את חשבון בנק הדואר של הויזה נטען, כי עורך הדין שמטפל בהליך הפשיטת רגל אמר לי שמותר לי להחזיק רק חשבון בנק אחד בלבד.אני מצטט אותו, כי לי אין ידע בנושא. שאלתי לגביי הנושא לברר האם יש היתנגשות חוקית לפתוח שוב חשבון לויזה נטען, בזמן שאני בהליך פשיטת הרגל, אשמח על התיחסות לשאלת ההשלמה שלי. בתודה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פשיטות רגל