לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אריאל

התנהגות שוטרים עיכוב ללא סיבה

ירדתי במדרגות הבניין,לצאת לרחוב, בכניסה למדרגות עמדו שני שוטרים.מדי אפור שחור,חייכתי כי זה נראה הזוי. התנפלו על בשאלות, לא הבנתי מה קורה. ואז אמרו שהזמינו אותם כי שמעו צעקות, אמרתי שלא ידוע לי כלום ולא שמעתי כלום. ביקשו תעודת זהות, באף שלב, לא אמרו חשוד, אבל הרגשה היתה כאילו תפסו חשוד חחחח, רמה של תת רמה, למה? בסיום ההזדהות, צמד החכמים, שאלו זה בית מספר,,,,, ומסתבר שטעו בכתובת. זה בניין אחר. בנתיים עכבו אותי. נתתי להם תעודת זהות בילבלו המוח עם שאלות סרק,ממש בלבולו את את המח. הבנתי שלמרות שאין לי מושג מה הם רוצים עדיף לענות בפתיחות רבה. מה ניתן לעשות במצב כזה? שאלה נוספת, אם הבנתי נכון בטאבלט המסוף המשטרתי יש מידע על כל אדם, כלומר לא היה שום דבר עלי, והאם הם לא עלולים לרשום בטעות משהו בתיק? זוועה איך שאדם נכנס לדבר שאין לו קשר כלל בגלל טעות של שוטרים. יש דרך לוודא מה נעשה ברגע שלקחו פרטים אישיים?

עו"ד אסף דוק

באפשרותך להגיש תלונה נגד השוטרים בגין תנהגות בלתי נאותה של שוטר או מילוי תפקיד באופן לקוי - ליחידה לתלונות הציבור של המשטרה.

אריאל

איך ניתן לדעת מה נרשם בתיק, דרך המחשב שלהם, אם בכלל נרשם, כי אין לי שום קשרלארוע, התנפלו עלי סתם, שהארוע בכלל בבניין אחר. וצבירת רישומים זה דבר רע לא? בעיקר שאין לך שום קשר לארוע. ברגע שמתלוננים זה לא גורם לנקמנות של מי שהתלוננת נגדו?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פלילי