לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דניאל

ליקוי בניה בקונסטרוקציה

שכן בנה מתחתי בקומה ראשונה מעל קומת קרקע (אני קומה שלישית מעליו) ועלה עם התקרה בכשבע סמ (נשאר 3 סמ הפרשי גובה בין בטון בסיסי לרצפה בביתי). הדבר מעלץ אותי לעשות מדרגה לצורך מרפסת על הגג שלו וכשארצה להרחיב את הבית ולבנות מבין שלא יכול לבנות על פי תקן מבחינות רבות. שאלתי היא האם במקרה שכזה יש תקדימים משפטיים וזכיה במשפט ועל כמה זכיה. תודה מראש.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

דניאל, שלום רב, אם השכן פגע באפשרותך להרחיב את דירתך, כנראה יש לך עילת תביעה נגדו, אך על מנת לתת תשובה ברורה יש לבדוק את כל העובדות והמסמכים, כולל הבקשה שהשכן הגיש להיתר בנייה וכל המסמכים של הטיפול בבקשה והיתר הבנייה. אם יש עילת תביעה, היא יכולה להיות לחייבו להנמיך את הגג שלו או לפיצוי. כמובן שאין כל דרך להעריך את גובה הפיצוי בלי להכיר את כל הנתונים העובדתיים.

דניאל

הבנתי. תודה. הבעיה היא שאחרי הוצאות עו"ד ומהנדס ואולי שמאי ואז השופט ימנה אנשי מקצוע מטעמו כי זה מילה של איש מקצוע של השכן מול שלי... לא רואה שזה יוצא פחות מ 10,000 שח... השאלה האם יש תקדימים לכך ואם צפוי שאכסה הוצאות משפט עם כל כך הרבה הוצאות בדרך... בבקשה עזרו לי עם זה. אני אובד עצות. תודה מראש, דניאל.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

דניאל, שלום רב, כדי לקבל הערכה מקצועית על עלויות וסיכויים עליך לפנות לייעוץ אצל עו"ד הבקי בתחום, עם כל המסמכים, וקח בחשבון שהייעוץ יהביה בתשלום. בהצלחה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ליקויי בניה