לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
לאה

כסא גלגלים

אמי מבוגרת ומתניידת לאחרונה בכסא גלגלים. האם דרך המוסד לביטוח לאומי אפשר לדאוג לכסא גלגלים חדיש יותר שיקל עליה ועל בני משפחתה?

צפריר צדוק

לאה שלום רב. ניתן בהחלט לקבל סיוע חלקי ברכישת כסא גלגלים חדש.(ראי את התשובה לשאלה שלמעלה בעניין התאמת הבית) כדאי שתתאמי עם יועץ של איי.טי. שיקום פגישת ייעוץ לצורך קבלת הנחיות בטל: 03-5502020 .. בהצלחה.

יוסי כהן

אפשר גם לנסות בחברת טלפארמה. יש להם אחלה יועצים בשירות לקוחות והם גם מייצרים כריות לכסאות גלגלים ועוד כל מיני אביזרים שעוזרים עם הכסא גלגלים. אני ממליץ לך להתייעץ איתם. הנה לינק לאתר. יש שם טלפון למעלה. http://www.telepharma.co.il/205-he/Telepharma.aspx

צפריר צדוק

יוסי שלום רב. חברת טלפארמה הינה חברה מצויינת בתחומה כחברה שמוכרת תרופות וציוד מתכלה, אולם וודאי שאינה חברה בעלת רקע ומקצועיות בתחום כסאות גלגלים. על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בתחום Uהתאמת כסא גלגלים אני ממליץ לפנות רק לאחד היבואנים הגדולים של כסאות גלגלים, חברות כמו רשעל, שטיינר, כמיטק המרכז לאיכות חיים והחברה שאני מייצג ֹ איי.טי. שיקום WWW.ATST.CO.IL מניסיוני, רכישת כסא גלגלים אצל כל חנות אינטרנטית או פיזית' שהיא לא אחד מהיבואנים המובילים בתחום התאמת הושבה בכסאות גלגלים הינה לא מומלצת בלשון עדינה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום שיקום נכים