לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יעקוב

לחץ דם משתנה ולא מאוזן לעולם

שלום יש לי ילד כבר כחצי שנה הלחץ דם שלי משתנה תמיד כמעט ברוב הפעמים 180/105 190/177 197/114 190/110 187/107 185/132 לאחר קבלת טיפול תרופתי+שינוי רב של תרופות לחץ הדם לא מתאזן לעולם כמה אחוזי נכות הוכל לקבל?

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

יעקב, אין מספיק נתונים. באופן כללי הנכות יכולה להקבע בתווך של בין 10% ל 40%, תלוי אם יש ממצאים נוספים בלב.

יעקוב

אקו לב:חדר שמאלי בגודל והתכווצות גלובלית ואיזורית תקינה תבנית המילוי תקינה חדר ימין תקין מבנה ותפקוד המסתמים תקין דליפה מינימלית של מסתם מיטרלי וטריקספידלי אין עדות ליתר לחץ דם ריאתי ללא הגדלה של העליה השמאלית. כל תוצאות המעבדה תקינות שתן ודם... הולטר לחץ דם גבוהה דופלר כליות וזרימות תקין בדיקת עיניים תקינה הרגשה ביום יום חולשה תמידית דקירות בחזה עם הקרנה לגב ומדי פעם ציפצופים באוזן

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

יעקב, נראה כי מדובר בנכות שבין 10-25 %.

יעקוב

כרגע אני משוחרר זמנית מהצבא לתקופה של 3 חודשים אבל המצב לא משתפר הלחץ דם פשוט מגיעה לרמות יותר גבוהות למרות הטיפול זאת אומרת שלאחר ה3 חודשים יוציאו אותי לגמרי מתי הוכל להתחיל לתבועה כרגע או רק לאחר שישחררו אותי לגמרי והעם אני יקרה נכה צהל או ביטוח לאומי?

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

יעקב, ניתן כיום להגיש תביעה נגד משהב"ט. אם יש קשר בין תנאי שירותך לבין התפתחות מחלת י.ל.ד ממנה הנך סובל, כדאי להגיש את התביעה מיד. יש לבקש אישור לטיפול רפואי עד למתן החלטה בתביעה ממשרד הביטחון.

יעקוב

הייתי תמיד לפני הצבא בריאה הייתי מגיעה לרופא אולי פעם ב 4 שנים הגעתי לצבא והם פשוט היו מתנקלים לי מתגרים בי ועושים לי בכוונה ומעצבנים אותי זאת סיבה מספיק מוצדקת?

item.Author מנהל הפורום עו"ד מרב וייס-קרטיה

יעקב, אם הנך מתכוון לקשור בין התנקלות , התגרות "עושים לי בכוונה ומעצבנים אותי" בצבא , לבין התפתחות מחלת י.ל.ד. התשובה היא שלילית.

יעקוב

גם מהסיבה הזאת וגם שהייתי מתלונן על כאבי ראש וסחרחורות לא היו מתייחסים אליי ולא עושים עם זה כלום ולפי בדיקות מביקור רופא הלחץ דם עלה בהדרגה עד שהגיעה לרמות האלה

יעקוב

לאחר שינוי טיפולים + הגדלת מינונים לחצי דם ממש ממש גבוהים 100+/180+ מה בערך רמת הנכות המגיעה לי?

יעקוב

אני בן 20

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ועדות רפואיות