לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שלומי

תהליך לאחר קבלת מס' ב ARTICOLUL 10

שלום רב, הגשתי לפני כשנה את כל המסמכים הרלוונטיים לשגרירות, עבור הוצאת אזרחות רומנית, על פי חוק בירושה. מס' התיק שלי מופיע ברשימה שמתפרסמת באתר כבר כמה חודשים, http://cetatenie.just.ro/index.php/ro/centru-de-presa-2/dosar-articol-10, ARTICOLUL 10. מעוניין להתייעץ ולדעת, 1. מה משך הזמן, בדרך כלל, ומה התהליך לאחר כניסה לרשימה זו. (חשוב לציין שה"טווח" שמופיע ברשומה שלי חלף כבר לפני חצי שנה) 2. במידה ולא חסרים מסמכים, מה המשך התהליך, מבחינת רשומות נוספות וטווחי זמן? תודה רבה מצפה בכליון עיניים לתשובה

עו"ד חיים ינאי (ינקולוביץ)

יש להם הרבה בקשות והצוות שלהם מצומצם. התקנות מחייבות אותם לסיים את הטיפול בזמן קצר אך הם לא עומדים בזה. עדיין הם עובדים על תיקים מ-2016 . הופעתך ברשימה היא בהתאם למועדים הקבועים בתקנות אך אין לכך הבטחה כי הטיפול יסתיים במועד הנקוב בתקנות. עצתי היא להתאזר בסבלנות. ישנם גם מקרים חריגים בהם התיקים לא טופלו (אבדו או סיבות אחרות) ואז יש צורך בהתערבות.

יגאל

לי אישית לקח כשנה וארבעה חודשים מהרגע שהתיק שלי התקבל לפי הרשימה ועד שהוא אושר לפי הרשימה. לאחר שהתיק שלי אושר לקח למכתב כחודשיים להגיע בדואר בנוסף גם המספר שלי הופיע לאחר שהטווח שלו עבר. (אין שום היגיון שם)

שלומי

יגאל, זאת אומרת שמרגע שהוא מופיע ברשימה לוקח להם בערך שנה וחצי? באמת?

ליאור ק

הי שלומי, מה הסטטוס שלך? האם השתנה מאז ההודעה האחרונה? :)

יגאל

אין לי מושג, אבל זה מה שזה לקח לי.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דרכון רומני - אזרחות רומנית