לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רועי

השלבים לקבלת דרכון לאחר הגשת בקשה לתעודת לידה

שלום, הגשתי במהלך החודש בקשה להוצאת תעודת לידה רומנית, הייתי מעוניין לדעת תוך כמה זמן בערך התעודה אמורה להיות מוכנה וכן מה השלבים הבאים לקראת בקשה להוצאת דרכון? כמו כן, הבנתי שבתעודת לידה אין מספר CNP ויש צורך ללכת לאחר קבלת תעודת הלידה לבקש מספר זהות רומני. האם ניתן להביא ייפוי כוח לאדם קרוב אשר אמור לטוס לבוקרשט בחודש אוגוסט על מנת שיוכל לבקש עבורי מספר זהות בצירוף תעודת הלידה?

עו"ד חיים ינאי (ינקולוביץ)

בזמן האחרון הם שינו את החוקים שלהם וישנם מקרים בהם הם דורשים כי המבקש יבוא בעצמו באופן אישי למשרד המעמד האישי ברומניה. אינני יודע מה פרטי המקרה שלך לפיו קיבלת את האזרחות אך תוכל בינתיים לנסות ולתת יפוי כח לאותו אדם קרוב

רועי

רב תודות, קיבלתי את האזרחות בעקבות סבי (נולד ברומניה) בסעיף 10, אזרחותו נשללה לאחר שעלה לארץ אחרי סיום המלחמה. עברתי בזמנו את ההשבעה וקיבלתי את האזרחות, ביקשתי תעודת לידה וכעת היא מוכנה. אלך לקונסוליה לקבל את תעודת הלידה, ואמסור אותה על מנת לקבל מספר זהות בבוקרשט. אני יודע כי בקונסוליה בארץ אין אפשרות בחודשים האחרונים לבקש מעורך הדין שלך למשל או ממיופה כוח אחר להגיש או לקחת מסמכים עבורך. האם ברומניה ניתן לקבל עבורי מספר זהות?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דרכון רומני - אזרחות רומנית