• 31 בינואר 2015

    תשובות לא ברורות ולא ישירות לשאלות בנושא אגרה 2015

    שלום,
    יש לי שאלה פשוטה : האם ידוע לך אם האזרחים צפויים לקבל שובר תשלום אגרה עד למועד חיסול הרשות כלומר מרץ 2015 ?
    מהצצה בשאלות בנושא עולות תשובות לא ברורות או מתחמקות שמקורן או בהתחמקות שפישרה אינו ברור או מחוסר ידיעה.
    מה זאת אומרת : שואלים : לא קיבלנו אגרה - מה זה אומר ? והתשובה : שלא שלחו לכם... השואל יודע שלא שלחו לו, בגלל זה הוא שואל, והוא לא רוצה לשאול שאלות קיטבג את הרשות לכן פנה אלייך כי את פורום לזה , לא ? אז מה פרוש התשובה הזו ?? האם ידוע לך אם צריך לפנות אליהם אם לא קיבלנו שובר ?? גם את זה שאלו אותך ולא הצלחתי לראות תשובה.
    אשמח לקבל תשובה פשוטה :
    לא שלחו לי שובר לתשלום עד מרץ 2015.
    האם ידוע לך אם אנו צפויים/אמורים ם לדעתך יש לפנות לרשות ?
    את העובדה שלא שלחו לי אני יודעת לבד.
    תודה
    דורית

    31 בינואר 2015
  • 14 בפברואר 2015

    תשובה פשוטה: הם לא מחוייבים בחוק לשלוח מכתבי דרישה או שוברי תשלום

    על פי חוק ובמיוחד על פי הפרשנות שלהם את החוק, הם לא מחוייבים בחוק ואף לא שולחים שוברי תשלום.
    לדעת אגף הגביה כל אזרח חייב ביוזמתו להתקשר ולבקש לשלם בכרטיס אשראי ובכך למסור להם את פרטי הכררטיס לשם התעללות עתידית.
    לטענתם כל אחד יכול להגיע לדואר ולבקש לשלם את החצי הראשון של האגרה בחודש ינואר, גם בלי שובר תשלום, אלא שבדואר לא שמעו על זה ובלי שובר תשלום אין להם מה לעשות.
    את שאלות הקיטבג חובה לשאול את הרשות ובמקביל חובה להתלונןם אצל נציב קבילות הציבור של הרשות ואם לא מקבלים תשובה בתוך חודש-גם לפנות בתלונה למשרד מבקר המדינה על כך שלא משיבים ענינית. אצלהם יש עורכת דין שידיה מלאות עבודה במשרה מלאה רק בטיפול בתלונות על אגף הגביה.

    14 בפברואר 2015
  • 2 בפברואר 2015

    תשובות לא ברורות ולא ישירות לשאלות בנושא אגרה 2015

    השבתי באריכות ולא בכדי
    וככל הידוע לי...

    2 בפברואר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?