zap group mishpati logo

מה צריך לדעת לפני שנכנסים לדיור מוגן?

לפניכם סעיפים שחשוב להכניס להסכם, טרם הכניסה לדיור מוגן

מאת: עו"ד נעמה אריאל
05.02.17
תאריך עדכון: 12.12.23
2 דק'
מה צריך לדעת לפני שנכנסים לדיור מוגן?

יותר ויותר זווגת מחליטים להכנס לדיור מוגן.
כשנכנסים נדרשים לחתום על ההסכם. המסר החשוב הוא, שאין לחתום על הסכם 'בלנקו'. חשוב לעבור עליו ולהכניס את הדגשים שחשוב לכם כדיירים.

לפני שאתם חותמים, לכו לראות את הדירה שאתם מקבלים. אולי יש בה ליקויים שהחברה צריכה לתקן, אולי יש התאמות שחשוב שהחברה תעשה

אילו סעיפים כדאי להכניס להסכם?

1. לפני שאתם חותמים, לכו לראות את הדירה שאתם מקבלים. אולי יש בה ליקויים שהחברה צריכה לתקן, אולי יש התאמות שחשוב שהחברה תעשה. תעלו על הכתב ותבקשו שהחברה תבצע את הנדרש ללא עלות נוספת. כל זה אתם יכולים לדרוש רק בטרם חתימה על חוזה.

2. המועד המדויק שבו אתם מקבלים את הדירה - חשוב שתגדירו בהסכם מהו המועד המדויק שבו אתם מקבלים את הדירה. הרבה פעמים זוגות מוכרים דירה או משכירים לצד ג' כדי להכנס לדיור מוגן. חשוב להגדיר בהסכם: גם אם הדירה שלכם לא מוכנה, עליכם לקבל דירה חלופית עד ששלכם תהיה מוכנה. 

3. הכנסת מטפל זר לדירה - הרבה פעמים יש צורך להיעזר במטפל זר, ואז החברה דורשת מכם עלות גבוהה מאוד. חשוב להגדיר כבר בשלב זה בהסכם שהחברה תאפשר לכם להכניס את המטפל, וכן מהי עלות המקסימלית שתדרשו לצורך המטפל הזר. 

הרבה פעמים יש צורך להיעזר במטפל זר, ואז החברה דורשת מכם עלות גבוהה מאוד. חשוב להגדיר כבר בשלב זה בהסכם שהחברה תאפשר לכם להכניס את המטפל, וכן מהי עלות המקסימלית שתדרשו לצורך המטפל הזר

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה