zap group mishpati logo

חשד שאשתו בוגדת בו והצילומים שקיבל מהחוקר הפרטי היכו אותו בתדהמה

אם גם אתם חושדים שבן או בת הזוג מנהלים רומן, כדאי שתפנו למשרד חקירות כדי לבדוק אם יש אמת בדבר | סיפורו של קצין משטרה שאשתו עוררה את חשדו וכיצד טיפל משרד החקירות במקרה

27.07.20
תאריך עדכון: 30.03.24
8 דק'
חשד שאשתו בוגדת בו והצילומים שקיבל מהחוקר הפרטי היכו אותו בתדהמה

כיצד תדעו אם בן או בת הזוג מנהלים רומן? חקירת אישות היא חקירה שאחד מבני הזוג הנשואים מבקשים לפתוח בחשאי כנגד בן או בת הזוג בחשד שהוא או היא מנהלים רומן. יש סימנים רבים לבגידה, אורות אדומים שצריכים להידלק ולהעלות חשד. למשל, ריחוק לא מוסבר, הקפדה לא אופיינית על המראה החיצוני וללא הסבר מדוע, הוצאת כספים שחורגת מהרגיל, ריחות זרים וחדשים על הבגדים, הסתרת הטלפון הנייד מבן הזוג ומענה מהיר על כל צלצול והודעה וכדומה.

בתקופה שבה החל לחשוד הבעל שמשהו כשורה עם אשתו, הוא שהה מרבית השבוע בצפון הארץ בקורס מטעם המשטרה והגיע הביתה רק בסופי שבוע

האור האדום נדלק אצל הבעל, קצין במשטרה

שניים מהאורות האדומים הללו הבהבו לפני כחצי שנה אצל קצין משטרה צעיר שפנה למשרדנו. הוא ואשתו היו נשואים במשך שלוש שנים ונולדה להם תינוקת קטנה בת שנה וחצי. בתקופה שבה החל לחשוד שדבר מה אינו כשורה, הוא שהה מרבית השבוע בצפון הארץ בקורס הכשרה מטעם המשטרה והגיע חזרה הביתה רק בסופי שבוע.

באותה תקופה הוא החל להבחין בהתנהגות חדשה ומוזרה אצל אשתו: בכל פעם שהיא נכנסה לשירותים היא לקחה אתה את הטלפון הנייד שלה. זה נראה לו אובססיבי ומוזר, כאילו היא אינה מסוגלת להתנתק מהטלפון ולו לשנייה קצרה. או, כך חשד, היא אינה רוצה שהוא יראה משהו שיש בו ודואגת שזה לא יקרה גם במקרה. במקביל, הבעל גם שם לב שהיחסים ביניהם השתנו מאוד מאז שיצא להכשרה וכי הם לא מתנהלים כמו שהיו בתחילת הקשר ביניהם.

הוא חיבר אחד לאחד והחל לחשוד במשהו, אך עדיין היה לו קשה לשים זאת במילים מפורשות. כלומר, שייתכן שאשתו בוגדת בו עם גבר אחר. הוא בחר לשמור על קור רוח ולא לשער השערות לא מבוססות. הוא גם נמנע מלהתעמת עם אשתו או אפילו לשאול אותה לפשר הדבר. הוא אף "ויתר" על כישורי חוקר המשטרה שלו, לא ביצע מעקב או חקירה סמויה של אשתו, ובמקום זאת הוא יצר קשר עם משרדנו.

אנשים רבים בוחרים להתעמת עם בן או בת הזוג מבלי שיש להם הוכחה לבגידה. בני הזוג בדרך כלל מכחישים, ואז אותו אדם נותר מבולבל ומרגיש מרומה עוד יותר

מדוע לא מומלץ לאדם לבצע חקירה או מעקב אחרי בן הזוג בעצמו?

אנשים רבים החושדים בבן או בת הזוג מתפתים לערוך מעקב אחריהם בעצמם, או להתקין מצלמות ומכשירי הקלטה בצורה עצמאית. אחרים בוחרים להתעמת עם בן או בת הזוג מבלי שיש להם הוכחה. בני הזוג בדרך כלל מכחישים, ואז אותו אדם נותר מבולבל ומרגיש מרומה עוד יותר. 

ביצוע מעקב עצמאי הוא בעייתי מאוד משתי בחינות. הראשונה, למעקב כזה עלולות להיות השלכות פליליות, העוקב – הנבגד, עלול למצוא עצמו מבצע פשע פלילי ונתבע. השנייה היא שמעקב עצמאי על ידי אדם לא מיומן, המעורב רגשית במקרה, עלול לסכן את החקירה כולה ולא לספק את ההוכחות הדרושות. משרדי חקירה המתמחים בחקירות אישות אינם זקוקים לפרטים רבים. לא צריך להוכיח לנו שיש בגידה – בשביל זה אנחנו כאן, כדי לבדוק האם יש דברים בגו.

לבעל נכונה תקופה לא קלה. כל עוד החקירה נמשכת, עליו להציג מצג שווא, להתנהג בצורה טבעית ככל האפשר עם אשתו ולהימנע מלחשוף את חשדותיו ברגעי כעס

כיצד חוקרים חשד לבגידה?

נחזור לקצין המשטרה שסיפרנו עליו קודם. גם בשיחה הראשונה איתנו היה לו קשה לומר במפורש במה הוא חושד. ייתכן שהוא קיווה שנציע לו פרשנות אחרת לשינוי שחל בהתנהגותה של אשתו. לא שללנו את האפשרות שייתכן שמדובר במשהו אחר, אך גם הבנו, יחד איתו, שייתכן שיש דברים בגו ויצאנו לחקור את המקרה.

קצין המשטרה מסר לנו את פרטי הקשר של אשתו ואנחנו חיכינו להזדמנות ליצור עימה קשר. לבעל נכונה תקופה לא קלה. כל עוד החקירה נמשכת, עליו להציג מצג שווא, להתנהג בצורה טבעית ככל האפשר עם אשתו ולהימנע מלחשוף בפניה את חשדותיו ברגע של כעס. המטרה שלנו היתה לחכות להזדמנות שתאפשר לנו לברר מה סדר היום של האישה ולבדוק האם היא מספרת לנו דבר אחד ולבעלה דבר אחר.

בשעה 19:50 הגיעה נערה צעירה אל הבית ונכנסה פנימה. אחר כך התברר שזו הבייביסטר. לאחר 15 דקות נוספות האישה יצאה, נכנסה לרכבה ונסעה משם. אנחנו נסענו בעקבותיה

 איך עושים זאת? תרגיל השליח

ובכן, באחד מהימים הגיע לפתח ביתה של האישה שליח, שנשלח בעצם מטעמנו ובידיו חבילה שממוענת אליה. כמו בכל שליחות, השליח ביקש מהאישה לבדוק את הפרטים שעל החבילה. בדיקה מהירה העלתה שתעודת הזהות שרשומה על החבילה היא לא תעודת הזהות שלה. לא מיותר לציין של"טעות" הזאת אנחנו דאגנו מראש ובמכוון.

האישה אמרה לשליח שמדובר בטעות וכי החבילה לא שלה. הוא לא התעקש יותר מדי ורק אמר לה שיבדוק זאת שוב עם משרד חברת השליחויות. הוא גם ביקש את רשותה לחזור אליה מאוחר יותר באותו יום אם יתברר שזו כן חבילה שמיועדת לה. היא הסכימה לכך ורק ביקשה שלא יגיע אחרי השעה 20:00, כי לאחר מכן היא מתכוונת לצאת. 

לאחר שהשליח עזב את הבית ומסר לנו את הפרטים הללו, יצרנו קשר עם הבעל. לדבריו, שמונה בערב היא שעת ההשכבה של בתם הקטנה והיא לא אמרה לו דבר על כוונתה לצאת מהבית באותו ערב. בינגו!

כעבור כמה דקות הגיע למקום ג'יפ לאנדקרוזר שבו נהג גבר צעיר כבן 30. הוא עצר ליד האישה, אסף אותה והם נסעו משם יחד למתחם צימרים באשדוד

הבייביסיטר הגיעה והאישה נסעה למתחם צימרים באשדוד

בשעה 19:00 התמקמנו לתצפית מול ביתם. רכבה של האישה עמד בחניה וכל האורות בבית דלקו. כחצי שעה מאוחר יותר האורות בחדרה של התינוקת כבו.

בשעה 19:50 הגיעה נערה צעירה אל הבית ונכנסה פנימה. אחר כך התברר שזו הבייביסטר. לאחר 15 דקות נוספות האישה יצאה, נכנסה לרכבה ונסעה משם. אנחנו נסענו בעקבותיה.

לאחר מספר דקות היא החנתה את הרכב מול בית פרטי אחר – הבית של הוריה - אך לא נכנסה אליו. במקום זאת, כעבור עוד כמה דקות הגיע למקום ג'יפ לאנדקרוזר שבו נהג גבר צעיר כבן 30. הוא עצר לידה, אסף אותה והם נסעו משם יחד. ממקום התצפית שלנו היה קשה לראות את תווי הפנים של הגבר בבירור, אך יכולנו לקבל צילומים ברורים של הרכב ושל האישה נכנסת אליו.

המשכנו לעקוב אחרי השניים. לאחר נסיעה לא קצרה של כ-40 דקות הם הגיעו למתחם צימרים באשדוד. בשלב זה התמקמנו לתצפית מחוץ למתחם, זאת משום שעל פי חוק אסור לנו לצלם בשטח פרטי.

לאחר כשעתיים נוספות, יצאו השניים ממתחם הצימרים והצלחנו לצלם אותם מתנשקים. גם את התמונות האלו שלחנו לבעל האומלל, שבכל אותו זמן שהה בקורס בצפון הארץ

הבעל האומלל זיהה את הרכב של המאהב אבל סירב להאמין

כל אותו זמן, משבע בערב ואילך, עדכנו את הלקוח באופן שוטף. הוא ביקש שנשלח לו תמונה של הג'יפ. שלחנו, ובתגובה הוא אמר שככל הנראה מדובר בטעות. הרכב הזה, הוא אמר, הוא הרכב של אחיו הגדול. הוא סירב להאמין לנו שלא מדובר בטעות.

לאחר כשעתיים נוספות, יצאו השניים ממתחם הצימרים והצלחנו לצלם אותם מתנשקים בציבור. הגבר הצעיר – אחיו של קצין המשטרה - החזיר את האישה לבית הוריה, היא נכנסה לרכבה וחזרה לביתה. גם את התמונות האלו שלחנו לבעל האומלל, שבכל אותו זמן שהה בקורס ההכשרה בצפון הארץ.

יום לאחר מכן, בבוקר, התקשר הבעל לאשתו ושאל היכן היתה בערב לפני כן. הוא אמר לה שהיא לא ענתה לנייד ושכשהתקשר לבית שלהם, ענתה לו הבייביסיטר והוא דאג מאוד. היא ענתה לו שהיתה אצל הוריה כי היתה זקוקה לזמן איכות ולכן גם לא ענתה לטלפון. הבעל לא ענה. הוא בחר שלא להתעמת עימה ישירות. כשחזר לביתו מההכשרה בסופי השבוע הבאים, הוא שמר על מרחק. זה היה קל יחסית, כי היא לא היתה מעוניינת בקירבה בעצמה.

בבית הדין הרבני שלף הבעל את כל ההוכחות המצולמות לבגידתה של האישה, ולה לא היתה אפשרות להכחיש את ההאשמות – הכל היה מתועד לפרטי פרטים

השליח מסר לאישה המופתעת את תביעת הגירושין

כעבור כמה שבועות הגיע שליח נוסף לביתם. הפעם הוא היה שליח אמיתי, שמסר לאישה המופתעת תביעת גירושין. גם הפעם הבעל החזיק את הקלפים קרוב לחזה ורק כשהגיעו לדיון ראשון בבית הדין הרבני שלף את כל ההוכחות המצולמות לבגידה שלה. לאישה לא היתה האפשרות להכחיש עוד את ההאשמות – הכל היה מתועד לפרטי פרטים. עם אחיו הוא לא מדבר עוד עד היום.

חשד שאשתו בוגדת בו והצילומים שקיבל מהחוקר הפרטי היכו אותו בתדהמה(1)

לסיכום, לחוות חשד שבן או בת הזוג מנהלים רומן היא חוויה רגשית לא קלה. אם עולה אצלכם חשד כזה, מומלץ מאוד להיעזר במשרד חקירות המתמחה בתחום חקירות אישות כדי לברר זאת. זיכרו: לא רק שאתם מעורבים רגשית בפרשה ועלולים להכשיל את המעקב ולשקוע עוד יותר לבלבול, אלא שאתם עלולים לבצע פעולות אסורות ולמצוא עצמכם מואשמים בפשע פלילי.

* שמוליק ממן הוא חוקר פרטי, בעל משרד החקירות קואנטין חקירותהמתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים ובכל הארץ. לאתר המשרד - ליחצו כאן

** סייע בהכנת הכתבה: יותם בן מאיר, כתב zap משפטי

קואנטין חקירות פרטיות

קואנטין חקירות פרטיות

לא כל אחד יכול להיות חוקר – את עבודת הבילוש תשאירו למקצוענים! קואנטין חקירות פרטיות, עם נסיון של מעל 20 שנה, מתמחים במעקבים ופועלים 24/7 בכל הארץ כדי לחשוף את האמת.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
קואנטין חקירות פרטיות

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה