zap group mishpati logo

מיומנו של חוקר פרטי: הבעל תועד בוגד עם שש נשים

מעקב ממושך שניהל חוקר פרטי אחרי בעל בהזמנת אשתו חשף מערכת סבוכה של שקרים ורומנים שניהל. בעקבות הגילוי, האישה קיבלה מזונות גבוהים

18.02.22
תאריך עדכון: 30.03.24
4 דק'
מיומנו של חוקר פרטי: הבעל תועד בוגד עם שש נשים

שגרת החיים של חוקר פרטי היא לא פשוטה ויכולה להיות סיזיפית מאוד. היא כוללת לעתים מעקבים שיכולים להימשך אל תוך הלילה, לרוב אחר בני זוג החשודים בבגידה. המעקבים לא קלים ונמשכים שעות ארוכות, אך לעתים הם עשויים לחשוף ממצאים מפתיעים למדי.

כך למשל קרה בעניינו של א' (40), גבר נשוי, אב לשלושה ילדים מאזור הדרום, שאשתו החלה לחשוד כי הוא בוגד בה. "היא ראתה שהוא מתנהג באופן מוזר ונעדר לעתים מהבית יומיים או שלושה ברציפות", מספר החוקר הפרטי אורי יעקב, שליווה את האישה.

"א' טען בפני אשתו שהוא עובד במשמרות כפולות בעבודה או שהוא נוסע לבקר את אחיו כדי לנוח, אבל הדברים עוררו את חשדה והיא החליטה לפנות אלינו כדי שנעקוב אחריו", מספר יעקב.

כל מעלליו של הגבר היו מתועדים בדו"ח מפורט שערך משרד החקירות ובו כל ושמות וכתובות המגורים של כל הנשים שהוא היה איתן בקשר

אחרי הגילוי הראשון, האישה ביקשה להמשיך

"יצאנו למעקב ובתוך זמן קצר גילינו שא' יצר קשר עם בחורה מהאזור שלו", מספר יעקב. "דיווחתי על כך לאשתו והיא אמרה שהיא רוצה להמשיך לראות מה הוא עושה".

החקירה המאומצת, שנמשכה לאורך פרק זמן ממושך, הובילה לגילויים מדהימים על חיי האהבה הסוערים של א'. "גילינו שפרט לבחורה שא' ניהל איתה רומן, הוא קיים קשרים עם עוד חמש נשים שונות מרחבי הארץ – מהרצליה ועד באר שבע", מספר יעקב.

כל מעלליו של א' היו מתועדים לפרטי פרטים בדו"ח מפורט שערך משרד החקירות. "הדו"ח כלל פירוט של כל המעשים של א' ושמות וכתובות המגורים של כל הנשים שהוא היה איתן בקשר".

כאשר הגיעו בני הזוג לבית הדין הרבני, ביקש הגבר שלום בית והיה בטוח שלאשתו אין "שום דבר ביד כנגדו"

היקף המידע שנחשף הצליח להדהים את הבעל

יעקב, שמחזיק במשרד חקירות פרטי זה 12 שנים ובעבר שימש בין היתר כלוחם ביחידה מיוחדת של משמר הגבול, מספר כי בעקבות המעקבים שבוצעו אחרי מעלליו של א', החליטה האישה להגיש נגדו תביעת גירושין. א' ההמום הופתע מאוד מקבלת התביעה לאחר 20 שנות נישואין, והיה המום גם מסכום המזונות הגבוה שדרשה ממנו אשתו במסגרתה.

כאשר הגיעו בני הזוג לבית הדין הרבני, טען א' כי הוא מבקש שלום בית, והיה בטוח שלאשתו אין "שום דבר ביד כנגדו". כאשר הוא נשאל מה עשה בשנה וחצי האחרונות, הוא השיב ששכר אצל אחיו יחידת דיור, וכעת הוא רוצה לשוב הביתה. ואולם, הדיין בבית הדין הרבני לא התבלבל והמליץ לא' בנחרצות ללכת ולחתום על הסכם הגירושין שהוצע לו, בו במקום. "מונח לפני דו"ח הכולל שמות של שש נשים שנפגשת עימן", הטיח הדיין בפני א' ההמום, והקריא לו את שמות כל הנשים שעימן הוא נתפס בוגד.

א' ההמום מיהר לצאת מהחדר ולחתום על הסכם הגירושין, במסגרתו קיבלה האישה מזונות בסך של כעשרת אלפים שקל לחודש – כמעט כפול מסכום המזונות שאותו ביקשה לקבל בתחילה.

"מקרה זה היה מיוחד משום שהוא כלל מעקב ממושך מאוד בעלות של כ-100 אלף שקל", מספר יעקב. "האישה לא רצתה שנפסיק עד שהחקירה לא תהיה סגורה מכל הכיוונים. רק כאשר עורך דינה אמר לה שהממצאים שבידיו מספקים – היא ביקשה מאיתנו לחדול מביצוע המעקבים".

יכול להיות הבדל משמעותי של שמיים וארץ בין מה שמשיגים בתביעת גירושין עם חוקר פרטי לבין מה שניתן להשיג בתביעה בלעדיו

גורם ההפתעה הוא הדבר החשוב ביותר

לדברי יעקב, הדבר החשוב ביותר בביצוע חקירה פרטית – ודאי כזאת הנוגעת ליחסי אישות מחוץ לנישואין – הוא גורם ההפתעה. "צריך להיות מאוד דרוכים ולשים לב לפרטים. עם מי האובייקט נפגש וכמה מפגשים הם מקיימים, האם יש חיבוקים ונשיקות וכו'".

מיומנו של חוקר פרטי: הבעל תועד בוגד עם שש נשים(1)

יעקב מספר כי לחוקר פרטי טוב אין יום ואין לילה, ולעתים הוא יכול להיות במשמרת גם 12 שעות ברציפות. "לפעמים אנחנו מפעילים שניים או שלושה צוותים על חקירה אחת, כשאחד החוקרים רכוב כל העת על אופנוע", מספר יעקב.

"יכול להיות הבדל של שמיים וארץ בין מה שמשיגים בתביעת גירושין עם חוקר פרטי ומה שניתן להשיג בתביעה בלעדיו", הוא מסכם.

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים