zap group mishpati logo

איך תובעים את משרד הביטחון?

התיישנות, פוסט טראומה, נכות, קצין תגמולים וראיה חדשה - אלה הם רק חלק מהמושגים המלווים את האזרחים החדשים והמשוחררים שמבקשים לתבוע את משרד הביטחון. איך בדיוק עושים את זה?

26.10.22
תאריך עדכון: 30.03.24
3 דק'
איך תובעים את משרד הביטחון?

תביעות נגד משרד הביטחון מוגשות בעקבות נכות רפואית או נפשית שנגרמה במהלך השירות הצבאי או הבטחוני (משטרה, שב"ס וכיו"ב) וכתוצאה ממנו. לדוגמה, חייל או שוטר שנפצע במהלך שירותו וכתוצאה מכך עלולה להיוותר לו נכות יוכל להגיש תביעה נגד משרד הביטחון על הפציעה. בפועל, לא כל אזרח שסיים את שירותו הצבאי או הבטחוני יודע כיצד להתמודד עם סיטואציה כזאת, ורבים לא מקבלים את המענה המיוחל ממשרד הביטחון.

כאן נכנסת לתמונה עבודה עם עורך דין מתאים שיידע לנתב את התובע עד לקבלת הפיצוי הראוי. כאשר ניגשים בצורה מקצועית וסודרת לתבוע את משרד הביטחון, הדבר מראה על רצינותו של התובע גם בעיני משרד הביטחון עצמו. עורך דין שמתמחה בתחום יידע לטפל בין היתר במגוון רחב של נושאים מול משרד הביטחון, החל מנושא הערעורים על החלטת קצין התגמולים ועד בדיקת היתכנות לפיצוי לאור המצב אליו נקלע הלקוח שלו.

משרד הביטחון הוא גוף ביורוקרטי מסורבל שהטיפול בתביעה מולו מצריך הרבה ניירת, תורים, סבלנות וכמובן מקצועיות

קושי בתביעות מול משרד הביטחון

לפני שניגשים לתבוע את משרד הביטחון חשוב לדעת כי תביעה מוגשת בגין נכות שנוצרה עקב חבלה, החמרת חבלה קיימת או מחלה חדשה שהתפרצה במהלך תקופת השירות, גם אם השירות של התובע הסתיים. נושא הפיצויים והכרה בנכות מול משרד הביטחון נמצא בכותרות בשנים האחרונות בשל הקושי שמערים משרד הביטחון על הנפגעים ובהרבה מקרים אנשים שנפגעו במהלך השירות פשוט לא מצליחים לשקם את חיים לאחר השחרור, בין אם מדובר במקרים של פציעות, מחלות או פוסט טראומה של לוחמים.

משרד הביטחון הוא גוף ביורוקרטי מסורבל שהטיפול בתביעה מולו מצריך הרבה ניירת, תורים, סבלנות וכמובן מקצועיות. על מנת לקצר את התהליכים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה לזכייה בכספים, בפיצויים, בעזרה נפשית או באחוזי נכות גבוהים, מוטב לעבוד בצורה צמודה עם עורך דין שמתעסק בתביעות מול משרד הביטחון.

איך תובעים את משרד הביטחון?(1)

עו''ד יוסי ניזרי מכיר את המערכת המסועפת של משרד הביטחון ויודע כיצד לתמרן אותה לטובת הלקוח שלו, עובדה שמוסיפה לו נקודות זכות אצל לקוחותיו הרבים. הוא מכיר את האנשים הנכונים במערכת  ויודע כיצד להתמודד עימה. לדבריו, עורך דין לענייני משרד הביטחון יסייע לכם להבין את המערכת ולדלג על שלבים שלא בהכרח נראים הכרחיים בשלב הראשון אבל כאשר רוצים להגיש תביעות נגד משרד הביטחון הם בהחלט יכולים להקשות עליכם. עבודה עם עורך דין מומחה בתחום יכולה להיות משתלמת מאוד בטווח הרחוק ועם הסבלנות הנכונה, לצד כאמור הבחירה בעורך דין עם הצלחות מוכחות – ההגעה לפיצויים המקסימליים היא אפשרית.  

עו"ד ניזרי מטפל בתביעות מול משרד הביטחון בגין פציעה, מחלה, פוסט טראומה ועוד כבר למעלה מ-15 שנה. העובדה כי הוא זוקף לזכותו אחוזי הצלחה גבוהים בתביעות אלו עוזרת ללקוחותיו לשפר ולשקם את חייהם.

עו"ד יוסי ניזרי. טל' משרד: 04-6402071 | פקס: 04-6402072 | נייד: 052-2667824 | דוא"ל: office@nizri-law.com | אתר:  www.nizri-law.com

בתמונה למעלה: משרד הביטחון. צילום: שאטרסטוק

יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

עו"ד ניזרי, מגשר מוסמך ובעל תואר ראשון LL.B)) ושני (L.L.M) במשפטים. במשרדו הממוקם בעפולה, נותן מענה ללקוחות במגוון תחומים לרבות: דיני נזיקין, עבודה, ביטוח לאומי, פשיטות רגל, הוצל"פ ומשפט אזרחי ומסחרי. בין לקוחות המשרד נמנים: בתי עסק, עובדים, חברות מסחריות ומעסיקים, והם זוכים לטיפול משפטי מקיף ומלא.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
יוסי ניזרי -משרד עורכי דין

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה