zap group mishpati logo

רו''ח חגית הראל מציגה: פתרון מקיף וכולל לניהול פיננסי

יישומון ייעודי שהשיקה מאפשר ללקוחותיה של רו"ח חגית הראל לעבוד עם אפליקציה לניהול הנהלת חשבונות העסק - ללא ספק בשורה שלקחה את התחום צעד אחד קדימה. אז במקום להסתבך עם מונחים לא ברורים וערימות של טפסים, תנו לאשת המקצוע להעניק לכם את השקט להתעסק רק בעסק שלכם

31.10.22
תאריך עדכון: 30.03.24
3 דק'
רו''ח חגית הראל מציגה: פתרון מקיף וכולל לניהול פיננסי

בין אם אתם עצמאים, בעלי עסק או מנהלים חברה קטנה או בינונית, מומלץ להסתייע בשירותיו של משרד רואי חשבון ותיק, אמין, מקצועי, אדיב ושירותי. אחד כזה שיכין עבורכם דו"חות פיננסיים, יעניק לכם שירותי ראיית חשבון, שירותים נלווים וליווי מקצועי ועוטף ברמה אישית.

תפקידו של רואה החשבון הוא לדאוג ליציבות העסקים אותם הוא מלווה, תוך הפעלת מנגנונים מסודרים ומוכרים, להבין את המצב הנוכחי של החברה או העמותה ולהעריך את פעילותה העסקית העתידית. ואתם, חולמים להקים עסק אך אינכם יודעים היכן להתחיל? במקום להסתבך עם מונחים לא ברורים וערימות של טפסים, רו"ח חגית הראל מציעה לבצע עבורכם את העבודה ולאפשר לכם להשאיר מאחור את כל הלחץ והדאגה.

יש לציין כי בסיס המשרד עוסק בהנהלת חשבונות, דיווחים לרשויות, ביקורת שנתית, חשבות שכר ודו''חות שנתיים לעצמאים. בנוסף, משרדה של הראל מנהל כספים במיקור חוץ, ניהול של תזרימים לחברות, ניהול תקציב, התנהלות מול בנקים, החלטות אסטרטגיות וצירוף/ עזיבת עובד. כלומר, מדובר ב"בית אחד" לכל עסק בכל גודל ובכל תחום, החל משירותי הנה"ח ושכר, דו''חות שנתיים, ליווי וייעוץ, המציע יתרון נוסף אל מול המתחרים.

"אנחנו יודעים לעשות סדר בעסק ולהעניק שקט, ומצד שני למקסם את כל ההטבות המגיעות ללקוח''

פריצת דרך עבור כל לקוח ולקוח

"התפיסה העסקית שלי", אומרת רו"ח הראל, "היא מתן ערך מוסף משמעותי למימוש הפוטנציאל העסקי ויצירת פריצת דרך לכל לקוח. איך זה קורה? על ידי שירות מקצועי, התאמה אישית ובניית יחסים ארוכי טווח. העובדה כי השירותים מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח מקנה לנו במשרד את האפשרות לתמרן ולהגיש לכל אחד את החליפה המיטבית עבורו. אנחנו יודעים לעשות סדר בעסק ולהעניק שקט, ומצד שני למקסם את כל ההטבות המגיעות ללקוח''.

מי היה מאמין שבלחיצת כפתור כל עצמאי יוכל לראות כמה הוא צריך לשלם עבור מע''מ וכמה עבור ביטוח לאומי?

החיים קלים הרבה יותר עם אפליקציה ייעודית להנהלת חשבונות

משרדה של חגית הראל השיק יישומון ייעודי שמאפשר לכלל לקוחותיה לעבוד עם אפליקציה לניהול הנהלת חשבונות העסק. אין ספק שמדובר בנקודה שלקחה את תחום הנהלת החשבונות צעד  אחד קדימה. ליישומון (המוכר במס הכנסה) יש יתרונות רבים מאחר שהוא עובד בשקיפות מלאה, כלומר אין יותר הפתעות בסכומי תשלומי המיסים.

רו''ח חגית הראל מציגה: פתרון מקיף וכולל לניהול פיננסי(1)

בכל זמן נתון הלקוח יכול לדעת מהו סכום המע"מ שאותו הוא צריך לשלם, כולל מקדמות למס הכנסה. המשמעות היא גם שאין צורך יותר להתקשר למנהל החשבונות שישלח את דו''ח רווח והפסד מאחר שביישומון הכל זמין ללא הגבלת זמן. תדלקתם? צלמו את החשבונית, העלו אותה ליישומון והיא תגיע ישירות אל משרדה של הראל, שתעדכן את הוצאת הדלק אונליין. מי היה מאמין שבלחיצת כפתור כל עצמאי יוכל לראות כמה הוא צריך לשלם עבור מע''מ וכמה עבור ביטוח לאומי?

הראל: "הנושא הזה פשוט מפנה את בעל העסק להתעסק במה שהוא טוב בו ובמה שהוא רוצה לעשות, במקום לקרוא ולחפש הדרכות על איך בונים תזרים או מגישים דו''חות. לא כל בעל עסק יודע מה מגיע לו ואינו מכיר את כל החוקים. רו''ח יודע איך לתכנן תזרים כמו שצריך, לכן צריך איש מקצוע שיעשה את זה בשבילו".

שורה תחתונה: נכון שרבים מאיתנו חוששים לעשות צעד קדימה, אבל כדי שתוכלו להתעסק אך ורק במקצוע שלכם ובמה שאתם באמת טובים בו, השאירו לרו''ח חגית הראל לטפל בביורוקרטיה ובכל השאר ותהיו בטוחים שאתם בידיים טובות.

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים