open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 3 בנובמבר 2016

            הונפק בטעות תלוש שכר של עובד חודשי לעובד שעתי

            אני מעסיק, קלטתי לפני כ10 חודשים והנפקתי לו בטעות תלוש שכר כעובד חודשי. שמתי לב לדבר לאחר 8 חודשים,ולכן ביצעתי השינוי והפכתי את הסטטוס לשעתי (לא עדכנתי אותו ,לא היה צורך). פיטרתי את העובד כעת, ואני מתכוון לשלם לו 8 ימי הודעה מוקדמת (כי הוא חודשי), העובד טוען שהוא בשכר חודשי והעביר לי מן הסתם את תלושי השכר (שמצויין בהם הטעות אשר הוא בשכר חודשי)... שילמתי לו רק 8, האם התנהלתי נכון? לצרי,לא נשמר העתק מהסכם העבודה, האם אני יכול ליות רגוע? ב-2תלושי השכר האחרונים שלו,שונה הסטטוס לשעתי. תודה

            3 בנובמבר 2016
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form