הונפק בטעות תלוש שכר של עובד חודשי לעובד שעתי
אני מעסיק, קלטתי לפני כ10 חודשים והנפקתי לו בטעות תלוש שכר כעובד חודשי. שמתי לב לדבר לאחר 8 חודשים,ולכן ביצעתי השינוי והפכתי את הסטטוס לשעתי (לא עדכנתי אותו ,לא היה צורך). פיטרתי את העובד כעת, ואני מתכוון לשלם לו 8 ימי הודעה מוקדמת (כי הוא חודשי), העובד טוען שהוא בשכר חודשי והעביר לי מן הסתם את תלושי השכר (שמצויין בהם הטעות אשר הוא בשכר חודשי)... שילמתי לו רק 8, האם התנהלתי נכון? לצרי,לא נשמר העתק מהסכם העבודה, האם אני יכול ליות רגוע? ב-2תלושי השכר האחרונים שלו,שונה הסטטוס לשעתי. תודה
על מנת להשיב על השאלה נדרשים נתונים נוספים ובדיקת המסמכים הרלוונטים, לרבות תלושי שכר. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני.