• 17 באוקטובר 2017

    כמה שאלות לגבי איך כדאי להתנהל בהרעת תנאים

    שלום רב,

    אני לאחרונה חווה הרעת תנאים ברורה מהחברה עקב החלטת ההנהלה להיות מרוכזים במשרד משני בחו"ל. וזה מתבטא בחוסר פעילות המזגן במשרד, טיפטופים מהתקרה, הזנחת ציוד עבודה, אין אור באזור המטבח ודורשים לעשות כלים שם וקיצוץ במשמרות משמעותי (לא נותנים לי לעשות משמרות סופ"ש שזה יותר רווחי).

    רציתי לדעת, האם לדעתך אני זכאי לקבל פיצויים על התפטרות בגין הרעת תנאים? ואם כן, אז איך עלי להודיע זאת למעסיק? המקרה עם המזגן והאור נמשך כבר חודש ועניין המשמרות כבר שבועיים. האם אני צריך לתת להם זמן מוגדר לנסות לטפל בבעיות האלו או שאני יכול פשוט להתפטר במידי בעקבות שכבר חודש אין התקדמות בנושא?

    כבר ניהיה מאוד מדכא לעבוד במשרד ואני מרגיש מאוד מבולבל לגבי מה לעשות, אני באמת אשמח לעזרה.

    מודה לכם רבות מראש.

    17 באוקטובר 2017
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?