רשלנות רפואית,דיני משפחה וגירושין,דיני עבודה,נזיקין ותאונות,גישור,ייצוג בבית משפט
פעולה של חשב השכר בחברה
חשב השכר של החברה קיבל הוראה בכתב וגם בע"פ מהמנכ"ל של החברה שהוא גם הבעלים להכין שכר לעובד שפועל לא עובד. בנוסף להוסיף בתלוש של עובדים מסוימים רכיב שכר מגולם כבונוס ומצד שני לרשום לעובד הזה מפרעה בתלוש ואת השק של המפרעה לתת למנכ"ל ללא למוטב והוא פורע את השק. העובדים שלהם זה מבוצע אינם מבינים בזה כלום ואפילו לא העירו את תשומת ליבו ולכן אינם מתלוננים. העניין הוא : מה יכול לעשות החשב שכר? האם במידה והוא מתפטר בגלל שהוא לא רוצה לעשות את זה התפטרות בדין מפוטר? מהי הצעתכם והאם יש לחשב השכר שקיבל הוראה חבות כלשהיא כלפי החוק בנושא זה? האם לצורך ביטוח לאומי הוא יהיה זכאי לדמי אבטלה באם יתפטר
שאלותייך אינן רלוונטיות לפורום זה. בברכה,