open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 20 בנובמבר 2017

            פעולה של חשב השכר בחברה

            חשב השכר של החברה קיבל הוראה בכתב וגם בע"פ מהמנכ"ל של החברה שהוא גם הבעלים להכין שכר לעובד שפועל לא עובד.
            בנוסף להוסיף בתלוש של עובדים מסוימים רכיב שכר מגולם כבונוס ומצד שני לרשום לעובד הזה מפרעה בתלוש ואת השק של המפרעה לתת למנכ"ל ללא למוטב והוא פורע את השק.
            העובדים שלהם זה מבוצע אינם מבינים בזה כלום ואפילו לא העירו את תשומת ליבו ולכן אינם מתלוננים.
            העניין הוא :
            מה יכול לעשות החשב שכר?
            האם במידה והוא מתפטר בגלל שהוא לא רוצה לעשות את זה התפטרות בדין מפוטר?
            מהי הצעתכם והאם יש לחשב השכר שקיבל הוראה חבות כלשהיא כלפי החוק בנושא זה?

            האם לצורך ביטוח לאומי הוא יהיה זכאי לדמי אבטלה באם יתפטר

            20 בנובמבר 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form