מסמכים למשיכת דמי פיצויים
התפטרתי מעבודה ,התחלתי תהליך בנובמבר 2017 במשיכת כספיי פיצויים מהביטוח נאמר לי שצריך מספר מסמכים מהמעסיק טופס 161 טופס תקופת עבודה וסיום עבודה וכו,לטפסים אלו חיכיתי כחודש ומעלה לאחר שקיבלתי אותם הגשתי לביטוח בביטוח נבדק ונאמר שהם לא תקינים כי הסכום בטופס שהמעסיק רשם זה פחות וקיים סכום אחר (לאחר בדיקה היו כמה הפרשות שהמעסיק במהלך ה 5 שנים שעבדתי אצלו פשוט לא הפריש ולכן היה הבדל בסכום) לאחר שלקחתי את המסמכים מהביטוח שוב הגשתי למעסיק לתיקון השגיאה המתנתי עוד חודש,קיבלתי מסמכים הגשתי שוב לביטוח לאחר כ שבוע נאמר בביטוח ששוב עשו טעות במסמכים ויש לתקן נכון להיום הגשתי את המסמכים במייל אך לא תמיד זה מצליח אין מענה בטלפון אצל המשאבי אנוש של המעסיק יש יחס מזלזל יש תיעוד במיילים ויש לציין שמאז שהתפטרתי והגשתי בקשה ראשונה למעסיק לטפסים תקינים עבוד 4 חודשים. האם יש מה לעשות אם זה כי אני מרגיש שמסננים אותי ואין לי מסמכים.

בשל כך מומלץ להיעזר בעורכי דין.