שינוי שעות עבודה ושינוי תחומי אחריות
היי, אני עובדת בחברה כ-6 שנים ובחוזה העבודה שלי כתוב ששעות העבודה שלי הם 8:00-17:00. בשנתיים האחרונות אני עובדת בשעות 7:00-16:00 בהמשך לשיחה עם המנהל שלי. היום, לאחר ויכוח עם המנהל הוא החליט לא לאפשר לי לעבוד בשעות אלה ולשנות את השעות ל-8:00-17:00. האם זה חוקי? בנוסף, לפני מס' חודשים הוסיפו לי תחום אחריות חדש שלא היה קשור לתפקידי בעקבות התפטרות עובדת ממחלקה אחרת, סרבתי לבצע תפקיד זה ואמרו לי שאם לא אבצע אותו, יעבירו אותי למחלקה אחרת. הסכמתי לעשות זאת בלב ברירה מאחר ואינני מעוניינת לעבור לתפקיד אחר. האם גם כאן זה חוקי והם יכולים לבצע את השינוי מבלי אפילו שקבלתי העלאה בשכר?

אכן, ניתן לבצע שינוי תפקיד. לגבי שעות העבודה, מדובר על הרעה בתנאי העבודה, ואינך מחויבת לקבל את שינוי שעות העבודה, נוכח העובדה ששנתיים עבדת עד השעה 16:00.