דיווח לביטוח לאומי על עבודה. - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • בת 67

    נשלח ע"יבת 67 16:18, 15 באפריל 2012

    לאחרונה מתקיימת מקצבת ביטוח לאומי. בערך 2000 שקל לחודש. לאחרונה עבדה מספר חדשים בעזרה לקשישה בשכר שנע בין 1000 ל 2200 שקלים לחודש. המעסיקה לא דיווח בינתיים לביטוח לאומי. האם האינטרס של העובדת לדווח בשלב זה על עבודתה האחרונה? האם תהיה זכאית למס הכנסה שלילי? האם תיגרע קצבת הזקנה שלה בביטוח הלאומי?

    השב
  • 10:04, 20 באפריל 2012

    כעו"ד אני ממליץ לקיים את החוק. בחוק מקרה רצוי לשאול בפורום ביטוח לאומי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

מנהל הפורום: עו"ד גל גורודיסקי

עורך דין ונוטריון, שותף מייסד - גורודיסקי ושות' - עורכי דין ונוטריונים. בעל תואר ראשון במשפטים וכלכ
למידע נוסף

053-9374943 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.