• 27 ביולי 2012

    טעות בהזנת נתונים

    לאחרונה התברר לי ,דרך הנהלת חשבונות, כי קרתה טעות בשכרי: נתון הב.א. נמחק מהרשומות וכתוצאה מכך לא קבלתי כל השנים שכר לשעה מתאים. אני עובדת באותו מקום כבר 15 שנה ולפני 12 שנים הגשתי מסמכים המלמדים על סיום לימודי בתואר ראשון. בהנהלת חשבונות טוענים כי ניתן לתקן ולהחזיר כספים 7 שנים אחורה בלבד. שאלתי היא: האם אוכל לתבוע את יתרת הסכום. אני עובדת בקופת חולים כללית
    תודה רבה, אשמח לתשובה

    27 ביולי 2012
  • 28 ביולי 2012

    טעות בהזנת נתונים

    ההתיישנות הינה 7 שנים וניתן יהיה לתבוע בכפוף למתן טיעונים טובים נגד תקופת ההתיישנות.

    28 ביולי 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?