לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ענת

טעות בהזנת נתונים

לאחרונה התברר לי ,דרך הנהלת חשבונות, כי קרתה טעות בשכרי: נתון הב.א. נמחק מהרשומות וכתוצאה מכך לא קבלתי כל השנים שכר לשעה מתאים. אני עובדת באותו מקום כבר 15 שנה ולפני 12 שנים הגשתי מסמכים המלמדים על סיום לימודי בתואר ראשון. בהנהלת חשבונות טוענים כי ניתן לתקן ולהחזיר כספים 7 שנים אחורה בלבד. שאלתי היא: האם אוכל לתבוע את יתרת הסכום. אני עובדת בקופת חולים כללית תודה רבה, אשמח לתשובה

עו"ד אריק שלו

ההתיישנות הינה 7 שנים וניתן יהיה לתבוע בכפוף למתן טיעונים טובים נגד תקופת ההתיישנות.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני עבודה