הוספת תפקיד של משרה מלאה לתפקיד שלי - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • רונה

    נשלח ע"ירונה 08:06, 2 בנובמבר 2012

    שלום רב, הנני משמשת 11 שנים בתפקיד מזכירת יו"ר החברה (אין לי חוזה עבודה רשום וגם לא מסמך של תנאי עבודה בכתב) כמזכירה אישית שלו. מזכירת מנכ"ל החברה- תפקיד של משרה מלאה פוטרה (עקב צמצומים בחברה ,לטענתו...) והבוס החליט באופן חד צדדי וללא הסכמתי שאני אמלא בנוסף גם את תפקיד מזכירת מנכ"ל החברה, למרות שהבעתי את התנגדותי נחרצות בשיחות בע"פ, אך הוא לא מקבל זאת ומעמיד זאת כעובדה שעלי למלא את 2 התפקידים. לציין שאין פגיעה בשכר אבל גם אין תגמול נוסף בגין הוספת התפקיד. בנוסף, אציין שלאורך כל 11 השנים תמיד היתה למנכ"ל החברה מזכירה אישית משלה ולכל אחת מאיתנו יש את תחומי האחריות והעבודה שלה, אנו יושבות בלשכת הנהלה וכאשר מישהי מחסירה אנו מגבות אחת את השנייה. בעצם נוצר מצב שאני נשארת לבד בלשכת הנהלה עם 2 תפקידים. האם זכותו לעשות זאת כך באופן חד צדדי וללא הסכמתי שנאמרה לו בע"פ נחרצות? (ברור פה שזהו ניצול) והאם מדובר פה בהרעת תנאים אשר בגינה ניתן להתפטר ולקבל פיצויים? אבקש את תשובתכם בהקדם, תודה. רונה

    השב
  • 23:29, 6 בנובמבר 2012

    הדבר יכול להיחשב הרעת תנאים מהותית.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

מנהל הפורום: עו"ד גל גורודיסקי

עורך דין ונוטריון, שותף מייסד - גורודיסקי ושות' - עורכי דין ונוטריונים. בעל תואר ראשון במשפטים וכלכ
למידע נוסף

053-9374943 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.