ניקיון המשרד - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • מיכל

    נשלח ע"ימיכל 07:47, 29 בינואר 2013

    שלום, במשרדנו בן ה-3 קומות, הוחלט לפטר את המנקה ולהנהיג שיטה חדשה, בה עובדי המשרד מנקים את המשרד. א. האם מותר למעסיק לדרוש מעובדי המשרד לנקות את המשרד? ב. האם מותר לדרוש זאת מעובדות בהריון? אני רוצה לציין שאני עובדת במשרד מזה 6 שנים כמנהלת חשבונות ותמיד היה מנקה במשרד ומעולם לא הוזכרה אפשרות כזאת בראיון עבודה. תודה

    השב
  • 11:32, 30 בינואר 2013

    ניכר כי מדובר בהרעה בתנאי העבודה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

מנהל הפורום: עו"ד גל גורודיסקי

עורך דין ונוטריון, שותף מייסד - גורודיסקי ושות' - עורכי דין ונוטריונים. בעל תואר ראשון במשפטים וכלכ
למידע נוסף

053-9374943 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.