• 17 במרץ 2013

    שימוע!!!! אנא תענו לי.

    מה לשאול, איך להתנהג.
    לפורום שלום.

    אני עובדת מספר שנים באותה חברה.
    עבודתי מהווה מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות ולפטנרים. אני עושה את עבודתי נעמנות. לקוחותי מרוצים מהשירות שאני נותנת. המשמעת שלי היא בסדר.

    יחד עם זאת אני לאיטים זוכה ליחס מפלה מצד ההנהלה. זה בא בהתקפים-הפוגות.
    בשלושת החודשים האחרונים זכיתי מהנהלת החברה ליחס מזלזל ומשפיל ביותר שכלל שלילת זכות מסויימת שמגיע לי לפי החוק ושכל יתר העובדים מקבלים את הזכות הזאת.
    כמו כן מפורשות החריכו אותי להתפטר, אך לא הסכמתי לוותר על כל זכויותי. כשראו שאינני מתכוונת לנהתפטר נרגעו לזמן מה ואפילו הפסיקו להשפיל אותי.

    אך לאחר חודש של רגיעה - נתנו לי זימון לשימוע. בסיבה לשומוע צויין "משבר ביחסי אמון" ושום דבר יותר שיכול לעזור לי להתכונן לשימוע ולדעת בפני מה עלי להתגונן.

    ******************
    שאלותי הם רבות:
    - איך להנהג בשימוע?
    - איך להתקונן אליו?
    - מה לשעול אותם?
    - איך לענות להם על שאלותיהם?
    - מה אסור להם לשאול אותי בשימוע.
    - מה אסור להם להגיד לי בשימוע.
    - מה אסור לי להגיד, לשאול ולעשות?
    - איזה עצות נוספות תוכל לתת לי בקשר לשימוע?


    17 במרץ 2013
  • 18 במרץ 2013

    שימוע!!!! אנא תענו לי.

    עליך להבין מה גרם למשבר ביחסי האמון ואם אינך מאמינה כי קיים משבר נסי להביא תימוכין לדבריך.
    הפסיקה מאפשרת לעובד להביא נציג מטעמו לשימוע, ייתכן ותרצי להביא עמך אדם שיסייע לך. כמו כן, חובה על המעסיק לקיים פרוטוקול בשימוע וזכותך המלאה לבקש ממנו עותק. אם הינך מרגישה ש"תופרים לך תיק" תוכלי להקליט את השימוע למקרה שתזדקקי למידע מאוחר יותר.
    מומלץ שלא לחתום על טופס ויתור תביעות עתידיות במידה ומנסים להחתים אותך על כזה.

    18 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?