לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דני

מימוש חוזה בעיות ללא פתרון

החברה הקטנה שלנו עובדת עם אשת מקצוע עצמאית שמומחית בתחומה מחוץ לארץ כחלק מבצוע של רשןם נכסים שם. הוסכמו איתה מחירים לפי כל מקרה בכתב! ההליך מתמשך ובעל שלבים. הכל משולם כל שלב מראש כפי שהוסכם! הבעיה ש פתאום ללא שום קשר לכלום היא מביעה כעס ועמדה 'אני לא מזכירה' עוצרת את הבצוע וגם לא מבצעת כאשר הכל נתקע, היתה פעם שהיא דרשה כסף נוסף כאשר הכל שולם במלואו עם פרוט! בשלב מסוים כתבנו לה שנתבע אותה בלית ברירה! אחרי זמן נראה שהיא ניסתה לברוח מהאיום התחילה לזוז קדימה מעט עדיין הרבה תקוע קצב איטי ושוב נשמע הטעון ' אני לא מזכירה' כאשר היא שולטת ביד רמה בכל הפעולות יש לנו יחס מאוד סלחני כלפיה מאתנו ו! אולי לל שאנחנו תקועים איתה ! והכסף משולם מראש! רק שעין בצוע לאחר התשלום אין לוח זמנים! אבל יותר חמור שלא ניתן באמת להעביר את הבצוע ממנה מהרבה סיבות! השאלה ממה נובעת התפרצות חוזרת של תחושה נחיתותית כזו? מטרידה אבל הבצוע האיטי ניסיונות הסחיטה והעיכובים הם מעבר לכל הגיון מסחרי ונורמלי! תביעה תתקע את הכל בשלב שהרשום והניירת אצלה! אשר היחס אליה מעולה זה סוביקטבי שלה! בסך הכל מדובר בפעולות טכניות! נוקשות מולה עזרה לזמן מה לעיתים יצרה נתק לפעמים היא היתה! חיובית מעצמה! יזמה שוב אפקט הנחתיתןת! זה נראה כמו גישה נצלנית! מה הגישה היותר נכונה לנחיתות כזו שאין לה שום קשר לחובות שהוגדרו בהסכם? האם ממולץ לתקוף אותה בכוח ולתבוע אותה? באותו רגע הכל יעצר מצד שני לוח זמנים גרוע מאוד פתוחים לסחיטה שוב! יש לזכור שיש עשרות תיקים! אודה על עצה מניסיון שעובדת בעיקר על בסיס הבנת האופי הבעיתי שתואר!

עו"ד גילעד ושדי

אינני פסיכולוג ובעניין רגשי הנחיתות אין לי תשובה. כתוב לי האם הגב' יושבת בישראל או בחו"ל.

דני

היא יושבת בחו"ל. עתידה להתאזרח בעוד שנה או יותר בישראל כיהודיה. כרגע בחו"ל. כמובן שבנושא הפסיכולוגי זה רק רקע לנושא הבעיתי משפטית. אנחנו באמת בצרה. תודה לך אם כין מה לעשות נגדה האם כדאי להחזיר את התיקים ללקוחות? בהזכמה. להפנות אליה אותם מה הכי יעיל.

עו"ד גילעד ושדי

אתה יכול לתבוע אותה ,אך אתה עתיד להיתבע ע"י לקוחות שלך במידה והנושא יתקע והיא תפסיק את הטיפול בתיקים, כמו כן בכל תביעה שתוגש נגדך תוכל להוציא הודעה לצד' ג' ,הלא זו העובדת בחו"ל. קרוב לוודאי שזה יגרום נזק לחברה. ניתן לעשות זאת בהתדברות או אולי בגישור ולפדות ממנה את התיקים, בין בשיחה טלפונית ובין בנסיעה לשם ולהבאת התיקים או העברתם לאחר. אינך יכול להפנות לקוחות אליה, יש לך אחריות כלפי הלקוחות ולכן אתה צריך לתת את הפתרונות ללקוח. הוצא מכתב ללקוחות הממתינים והסבר להם את בעדינות שיש עיכובים והחברה פועלת להסדרתם בטרם תקבלו תביעות מהם. בהצלחה.

דני

אני מאוד מודה לך על תשובתך. אם הכל בהסכמה אז אם נציע ללקוחות פתרון בהסכמה אתם ונמנע מלהעביר לה כספים נוספים וננסה להציל חלק מהתיקים וכמו כן האם הצעה ללקוחות לסיוםהסכם אתם בהסכמה והעברת התיק על ידם למשהו אחר כולל הסדר כספי היא תרון טוב.? ניתן להבין שאנחנו בבעיה קשה כל עוד היא בחול? במידה ונחליט לתבוע אותה האם אתה פועל בנדון חוזים עם חול? תודה

עו"ד גילעד ושדי

ההצעה של העברת התיק למישהו אחר בהסכמה יכול להיות פתרון טוב ומתקבל על הדעת. עלייך לפנות למשרד עו"ד עם שלוחה במדינת היעד או שמא עו"ד עם רישיון במדינת היעד. אני בטוח שתמצא אחד כזה. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים