לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מורן

אי גילוי נאות במעמד חתימת חוזה שכירות

שלום, אני ובן זוגי שכרנו דירה לפני כשבוע וחצי. לאחר חתימת החוזה התגלה לנו כי בדירה יש מס' רב של תיקנים ולכן בעלת הדירה עשתה ריסוס ודחינו את כניסתנו לדירה, מס' ימים לפני הכניסה לדירה גילינו כי לידנו יש דירה נטושה במשך 11 שנה וכי כל הדיירים סובלים ממכה של חרקים בעיקר תיקנים. מאז הריסוס אנחנו במשך כל יום לאחר לילה מטאטאים כ 15-30 תיקנים מתים. ביקשנו מבעלת הדירה לדאוג לבעיה והיא עשתה ריסוס חוזר. הריסוס אינו עוזר מאחר והתיקנים נכנסים מהדירה שליד כל הזמן והבעיה לא ניתנת לפתרון מאחר ובדירה ליד אין אפוטרופוס ובעלת הבית אינה כשירה לשיח. שאלתי היא האם ניתן לבטל חוזה עקב אי גילוי נאות שכן בעלת הדירה ידעה על הדירה הנטושה ולא ידעה אותנו. אודה לייעוצכם. תודה רבה

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

מורן שלום, כפי שהעיר גיא בתגובתו, ממלית גם אני לפנות אל העירייה ולמגר את התופעה . שנית, בנוגע לגילוי הנאות , רוב המשכירים מוותרים על גילוי נאות כזה או אחר בכריתת חוזה השכירות וזאת משום הרצון לשווק את דירתם במחיר גבוה ובמהירות. חולאים מתגלים בדירה רק כאשר עוברים לגור בה לצערנו. במידה ותרצו לבטל את החוזה ואף לקבל השבה ו/או פיצוי עליכם לפנות לביהמ"ש על מנת שהאחרון יורה על ביטול החוזה ויפסוק לכם הוצאות ו/או פיצוי. בהצלחה.

מורן

תודה רבה על התגובה המהירה. ניסיתי לפנות לעירייה וגם דיירי הבניין ניסו אך נאמר לנו כי מדובר בשטח פרטי ולכן העירייה אינה מטפלת בנושא. האם תוכלו בבקשה לכוון אותי לייעוץ משפטי שיוכל לעזור לי לנסות ולפנות לעירייה בכדי לקבל את עזרתם? תודה רבה.

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

תנסי את ש.י.ל הקרוב למקום מגורייך.

גיא

תפנו לעירייה על מפגע קשה ויכנסו לדירה בצו משפטי!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים