לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
זוהר אלבז

חוזה הסכם לימודים מכללה

שלום אני חיילת משוחררת , שהשתחררתי רציתי ללמוד ונרשמתי ל3 קורסים במכללת מגמות , 3 קורסים בחבילה אחת , התחלתי את הקורס הראשון ולאחר מכן הבנתי שאני לא מעוניינת בכך ורציתי להפסיק אך לא ניתן , שלחו לי בתחילת הלימודים חוזה שאישרתי טלפונית , כעת אני תקועה עם הלימודים האלה והסכום מאוד גבוה לי , אשמח אם תעזרו לי לקרוא את החוזה על מנת להבין אם אני יכולה לעשות משהו על מנת לבטל את 2 הקורסים שעוד לא התחלתי ..תודה רבה !

זוהר אלבז

שם תהליך ההכשרה: מנהל עסקים בשוק ההון תקופת תהליך ההכשרה: כשנה תקופת החזרה על הקורס: שנה, במסגרתה רשאי הלקוח לחזור על השיעורים הפרונטאליים, ללא הגבלה. (על בסיס מקום פנוי והודעה מראש מצד התלמיד) תאריך ההצטרפות: 30/11/2015 1.4. עלות תהליך ההכשרה: ש"ח (כולל מע"מ) תנאי תשלום: { } אשראי: 4 ספרות אחרונות: ____0000__סוג הכרטיס: _ויזה_______ מס' תשלומים:__28___ { * } בהוראת קבע באשראי { } בצ'קים { * } אני מסכים לקבל ממכללת מגמות דברי פרסומת במייל אלקטרוני ו/או מסרון לפרטים שהשארתי לעיל. 1. תנאי התקשרות 1.1. כללי - התלמיד מתחייב בזאת, כי כל התשלומים המפורטים בטופס ההרשמה יבוצעו במלואם ובמועדם. הבטחת מקום בקורס תעשה רק עם הסדרת התשלום באופן מלא. 1.2. פתיחת קורס מותנית במספר משתתפים מינימלי שיקבע ע״י המכללה. המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התכנים, זהות המרצים ואת מבנה ומיקום הקורס וכד’, על פי שיקול דעתה הבלעדי. 1.3. התלמיד מתחייב לשמור על נהלי המכללה כפי שיובאו בפניו על ידי המדריכים. המכללה שומרת לעצמה את הזכות להרחיק תלמידים, ללא החזר כספי, עקב התנהגות לא נאותה או מקובלת במסגרת הלימוד ו/או התרגול. 1.4. השתתפות הסטודנט בקורס כרוכה בחשיפה למידע סודי של המכללה, הכולל, בין היתר, שיטות לימוד, שיטות מסחר, שיטות ניתוח נתונים, נתוני מסחר, גרפים, ניתוחים, תמחירים, מערכות מידע, סימני מסחר, אשר כולם קניינה הרוחני המוגן של המכללה (להלן: "המידע הסודי"). הלקוח מתחייב שלא לעשות במידע הסודי, אלא לשימושו האישי והפרטי. פגיעה בקניינה הרוחני של המכללה כנ"ל, תוביל למיצוי מלוא זכויות המכללה כדין. 1.5. תנאי ביטול עסקה: במידה והלקוח יבטל את הרשמתו לקורס, בין אם השתתף בשיעורים או בחלקם ובין אם לאו, מכל סיבה שהיא, לא יהא זכאי לכל החזר כספי בגין מחיר הקורס, בין אם שולם ובין אם לאו, למעט החזרים כמפורט להלן: 1.5.1.1.לעניין ביטול, מועד ביטול העסקה יהיה אך ורק היום בו נתקבלה במשרדי המכללה הודעה בכתב, ועליה מצוינים שם, מספר ת.ז וחתימת מבקש הביטול. בקשת הביטול יכול שתישלח בדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני. יובהר, כי אי הופעה לשיעורים ו/או הודעה טלפונית ו/או הודעה בעל פה ו/או כל התנהגות אחרת אינה נחשבת ולא תיחשב כהודעת ביטול עסקה, והלקוח מוותר מראש על כל טענה הנוגעת לבקשת ביטול, שלא נעשתה בכתב בהתאם להוראות סעיף זה. 1.5.1.2.מובהר בזה כי בגין ביטול עסקת מכר שיתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצועה, או מיום קבלת הסכם ההתקשרות, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד תחילת הלימודים בקורס, יהא זכאי הלקוח להחזר כל התשלומים ששילם עבור הקורס. 1.5.1.3.ביטול עסקה לאחר 14 יום מיום ביצועה, ועד יום לפני פתיחת הקורס – הלקוח יהא זכאי להחזר התשלומים ששולמו למכללה, למעט חמישים (50%) מעל

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

זוהר שלום, בבירור ניתן לראות בשלושת הסעיפים האחרונים כי יש לשלוח מכתב עם פרטייך המלאים. כדאי לשלוח בפקס במהירות ולקבל אישור שהפקס התקבל. במידה ועברו 14 יום מיום ההרשמה תקבלי מלוא הסכום. במידה והקורס לא נפתח עדיין תקבלי 50% וזאת במידה ותשלחי את הודעת הביטול עד יום לפני פתיחתו. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים