לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכל דר

מה המשמעות של הגדרה מילולית

מה המשקל שיש להגדרה המילולית של התפקיד, במסגרת חוזה להסכם יעוץ מתמשך, למשל יועצת פרסום, יועצת מדיה דיגיטלית, יועצת שירותי לקוחות, וכו', האם להגדרה עצמה יש משמעות, במידה והחברה שמקבלת את השרות לא מרוצה, וזה מגיע לכדי תביעה. מה קובע, הם הפעולות שלי כיועצת, למשל כפי שיש ומוגדרות בתוך החוזה, הגדרה בתוך ההסכם, סעיף הגדרת החוזה בתפקיד, יועצת מדיה דיגטלית, ואז סעיף נוסף המפרט, את אופי הפעולות במדויק: מעקב והכנה של הודעות לאפליקציות חברתיות, העלאת תכנים, מעקב תגובות.נקודה. אם זה מפורט, וזה למעשה מהווה את התוכן הפנימי של הגדרת התפקיד, האם זה מגביל את התביעה לעניין המפורט בחוזה? או שמבחינה משפטית יכולים התובעים להביא הגדרות רחבות יותר,למשל אם נוצרו במהלך הזמן, מעבר למה שמפורט בחוזה במדויק, פעולות עזרה שנעשו מתוך רצון טוב לעזור ולתמוך? ואינן מתחייבות מהמפורט במפורש בחוזה. כמו כן, איך בית המשפט יתייחס לתביעה, יגביל את המסגרת לדיון, רק לפי המוגדר בחוזה עם הפרוט, הפרוט שהוא ממש אופיו המוגדר של התפקיד? או יקשיב לכל ההיסטוריה אבל בשורה התחתונה, יפסוק בצמוד למוגדר בחוזה, כלומר, הפרה של החוזה יכולה להיות ותיהיה רק אם מה שכתוב הופר. זה מה שנראה לי הגיוני, שניתן לתבוע רק על מה שמוגדר בפעולות התפקיד שהוגדרו בחוזה במפורש. האם נתבעת צריכה להצמד למה שמוגדר בחוזה, אם מתייחסים להפרה, או עקרונית יש חובה לענות על כל טענה בתביעה, זה נראה לי להסתבך ללא סיבה. אן עקרונית ניתן להשיב, זה לא מה שמוגדר בהסכם במפורש?

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

להגדרת המילולית אין משקל מיוחד משום שהוא ניתן לפרשנות , להרחבה וצמצום ע"י המעסיק, כמו כן הוא גמיש וניתן לשינוי. מה שחשוב הוא מה בוצע בפועל במסגרת התפקיד. בזה יש להתמקד.

מיכל דר

רב תודות, כלומר, כעובדת, שעובדת עם ראש גדול, למעשה מסבכת את עצמה, גם אם נגעה בנושאים שאינם בהסכם או משיקים, מה לגבי האחריות של המנהל. למשל, כאשר נדרש, כדי לפתוח כרטיס עיסקי במדיה, צריך הסכם עם האתר, צריך תשלום, צריך להעביר כסף, זה שאני הבאתי את ההסכם טכנית כדי שנפתח מנוי במדיה חברתית שזה מעבר לתפקידי, ראש גדול, הוא עסוק, ורצינו להביא תוצאות, בפועל המנהל/בעליהחברה, חתם ושילם בתוקף סמכותו, זה לא מטיל אחריות עליו? הרי בחברה יש נקודות השקה, כעובדים רוצים להזיז דברים. כמה אחריות מוטלת על בעל התפקיד והסמכות שלו, שחותם ומשלם, במידה ויש בעיות עם ההתקשרות והתשלומים לדוגמה. למרות שבתפקידי עזרתי בהכנה של מה שצריך כדי שיפתח מנוי כדי שנוכל להתחיל לעשות עבודה, לשמה התקשרנו קידום מדיה דיגטלית אתרים חברתיים וכדומה, הגדרות אחריות מנהל / בעל חברה, הם לא דבר בעל משקל? איך מודדים אחריותו, לפי מי חתם ומי שילם, לא? בעל הסמכות בעיקר אם הוא בעל תארים והשכלה, מנהל עסקים ומשפטים, זה לא בעל משקל? כוונתי, במידה ויש בעיה מול אותם גופים או כל גורם ששילם לו וחתם איתו?רב תודות.

item.Author מנהל הפורום עו"ד גילעד ושדי

לגבי חבות עובדים ומעסיקים יש לפנות לפורום דיני עבודה בהצלחה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזים