לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רפי

גישור לא צלח במסגרת תביעת לשון הרע

שלום.במסגרת תביעה לשון הרע,בית המשפט הציע לצדדים לחשוב על פשרה(לא 79א) ולאחר שהגישור לא צלח. הוצע והוסכם בפרוטוקול, סכום מסוים, כשהנתבעים צריכים להשיב תוך 7 ימים! 1.באם יענו חיובית, ז"א שהיה לי לשון הרע?! 2.האם לאור תשובתם החיובית, יכול אני לתבוע אותם תביעה פלילית?(יש עימי חומר פלילי מאוד חריף, במסגרת התביעה בלשון הרע?) (הרי בית המשפט כלל לא שמע ולא דן בחומר שיש לתובעים.) תודה לתשובה הרחבה.

מנהלת הפורום

שלום רפי, בדרך כלל הסכמת הצד שכנגד ניתנת לצורכי פשרה וזאת מבלי להודות בטענות. תלוי באיך תשובתם תנוסח וקשה לצפות זאת מראש. בכל מקרה בדרך כלל, מקובל לסיים את כל ההליכים והטענות של הצדדים וזאת ע"מ להגיע למצב שמוגדר " כסופיות הדיון" . היות ורב הנסתר על הגלוי בשאלתך, אני ממליצה לקבל יעוץ מקצועי ( משפטי) כמובן שיבחן את " חומר פלילי מאוד חריף" כהגדרתך. בהצלחה

רפי

תגובה. איך יכול להיות שאדם משלם כסף, רק לשם פשרה? ולא מודה בלשון הרע??? אז יכול אני לתבוע כל אדם על לשון הרע, והוא יעדיף לשלם רק לשם פשרה?! לא הודאה?? התשובה מוזרה מאוד!! או שלא הבנתי תוכנה. בדרך כלל אדם שעבר עבירה, מעדיף לשלם ולהגיע להסכם פשרה, במקום תביעות. האם הדבר נכון???

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום גישור וישוב סכסוכים