לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שימי

הגירה לארה"ב מסובכת שאלות

היי עו"ד אלכס ברוש היקר, קוראים לי שימי בן 24 ואני עובד כבר שנה בארה"ב כאיש מכירות בחברת קוסמטיקה בארה"ב . כל חצי שנה אני מגיש בקשה ל-6 חודשים במסגרת ויזת התייר שלי ואני מקבל אישור . אני רוצה להיות חוקי בארה"ב ולקבל ויזה כלשהי / גרין קארד . אני רוצה להשתקע בארה"ב לתמיד . איך אפשר לפתור את הנושא הזה . נ.ב אני כרגע לא מעוניין להתחתן עם אזרחית אמריקאית כי גם אין חברה כזאת כרגע . אשמח לשמוע ממך מה אתה ממליץ לעשות .ויש לי עוד שאלה במידה ועוצר אותי שוטר/סוכן הגירה או משהו כזה האם יכולים לעשות לי משהו או שהכל טוב כי הויזה שלי בתוקף לשישה חודשים ? אשמח לקבל ממך תשובה מפורטת ... יש לציין שאני רוצה להיות אזרח אמריקאי ולחיות את החיים בארה"ב אבל רוצה להיות חוקי גם . תודה ויום טוב , שימי .

עו"ד אלכס ברוש

שלום שימי, נכון שהדרך הכי מהירה להסדיר את המעמד שלך בארה"ב, זה באמצעות נישואין לאזרחית אמריקאית. המצב שתיארת לא יכול להימשך זמן רב, כי בנקודת זמן מסוימת לא יאריכו לך את הויזה ותצטרך לצאת מארה"ב. מה גם שגם יהיה בעתיד הסיכון שלא יתנו לך להיכנס לארה"ב, בגלל שהיית שם הרבה זמן. באופן כללי, ניתן להגר לארה"ב על בסיס קרבה משפחתית, יחסי עובד- מעביד או השקעה. כמובן, כי בכל קטגוריה, קיימות כל מני אופציות, אבל אלו המסלולים בגדול. ברוב האופציות (אולי למעט נישואין), יהיה צורך לצאת מארה"ב ולהתחיל את ההליך מחוץ לגבולותיה. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד

שימי

לעו"ד אלכס ברוש , 1)עם הייתי לפני שנה ובא אלייך היית יכול לסדר לי ויזת עבודה עם מסלול לגרין קארד בארה"ב ( על בסיס עובד-מעביד) ? 2)כרגע הפיתרון שאתה מציע זה רק להתחתן עם אזרחית אמריקאית חוץ מזה אין עוד דרך להכשיר את המעמד שלי בארה"ב ? 3) במידה וארצה לפתוח עסק בארה"ב אוכל לקבל מעמד חוקי ? תודה רבה .

שימי

אשמח לקבל תשובה (פעם שניה)

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי