לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלכס

בקשת ויזה כאשר החברה כבר נסגרה

חברת הייטק שבה עבדתי בישראל נקנתה ע"י חברה מארה"ב. אמריקאים סגרו את החברה בישראל ורוצים שאני אמשיך לעבוד אצלם בארה"ב. שתי עובדות חשובות: 1- ביום הסגירה הותק שלי בחברה בישראל היה כמעט שנה(11 חודשים ו-20 ימים). 2 - אמריקאים הגישו בקשה לויזה L1-B אחרי שהחברה נסגרה בארץ! השאלה שלי היא, האם יש סיכוי שהויזה שלי תאושר ב-USCIS? הרי, לפי מה שקראתי בויקיפדיה, העובד בחברה זרה(במקרה שלי זה ישראל) חייב לעבוד לפחות שנה רצוף וחייב להיות קשר כלשהו בין החברה זרה(ישראל) לבין החברה בארה"ב. כלומר, לדעתי אני לא עובר אף תנאי מהשניים. מה אתם חושבים?

Michael Rosenthal

Hi Alex, I cannot give you a definitive answer regarding your situation without reviewing all of the relevant documentation. However, I can tell you that you are correct that one of the requirements of the L visa is proving that the transferring employee worked in Israel for at least one continuous year out of the last 3 years prior to submission of the application. Therefore, if you did not meet this requirement on the day your application was submitted then you are likely ineligible for this visa. In regards to the ownership of the company, it is OK if the US company now owns the company in Israel. The important thing is that the same company/owner owns both the company in the US and in Israel. I hope this helps.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי